2020 03 24

A.Verygos sprendimas: parduotuvėms nurodyta reguliuoti pirkėjų srautus, šeimoms apsipirkti – po vieną

Maisto prekių parduotuvės, vaistinės privalo riboti pirkėjų srautus, apsipirkti uždrausta didesnėms nei dviejų žmonių grupėms, tarp pardavėjų privalu išlaikyti ne mažesnį kaip dviejų metrų atstumą.
„Rimi“
„Rimi“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Tai nurodoma pirmadienį pasirašytame valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus Verygos sprendime.

Dokumente nepasakyta, kaip pirkėjų srautai turėtų būti reguliuojami.

Anksčiau parduotuvėms tik rekomenduota reguliuoti klientų srautus, kad nesusidarytų grūstys.

Prekybos įstaigos taip pat įpareigotos dezinfekuoti prekių krepšius ir vežimėlius po kiekvieno naudojimo.

Jos privalo užtikrinti, kad lankytojai eilėse laikytųsi ne mažesnio kaip vieno metro atstumo tarp vienas kito. Be to, pirkėjai turi būti skatinami mokėti ne grynaisiais pinigais.

Taip pat nurodoma, kad pardavėjos turi dirbti kas antroje kasoje, jeigu tarp jų neišlaikomas dviejų metrų atstumas.

Parduotuvių darbuotojams privalu užtikrinti galimybę ne rečiau kaip kas dvi valandas, o esant poreikiui ir dažniau, šiltu vandeniu bei muilu nusiplauti rankas, jas dezinfekuoti.

Esant galimybei rekomenduojama įrengti pertvaras tarp darbuotojų ir klientų.

Taip pat uždrausta apsipirkinėti didesnei nei dviejų asmenų grupei.

„(...) šeimos nariai turi apsipirkinėti po vieną“, – teigiama A.Verygos sprendime.

Asmenims, kuriems privaloma izoliacija, draudžiama lankytis parduotuvėse izoliacijos laikotarpiu.

Prekybininkai savo ruožtu tvirtina, kad pirkėjų srautai parduotuvėse sumažėjo, o griežtesnis reguliavimas, anot jų, gali duoti priešingą efektą – pirkėjai būriuosis lauke bet kokiomis oro sąlygomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis