„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2017 07 12

„airBaltic“ atsiprašo Madrido oro uoste savaitgalį nakvojusių keleivių ir žada kompensacijas

Latvijos oro linijos „airBaltic“ atsiprašo keleivių, kurie penktadienį taip ir nepakilus iš Madrido į Rygą turėjusiam skristi bendrovės lėktuvui liko užstrigę oro uoste, ir teigia, kad taip įvyko dėl „nesusipratimo“. Bendrovė žada įvertinti savo vidinius procesus ir bendradarbiavimą su antžeminio aptarnavimo paslaugų teikėjais Ispanijoje.
„Airbaltic“ lėktuvas
„Airbaltic“ lėktuvas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

15min sekmadienį rašė, kaip grupei lietuvių, penktadienio popietę su „airBaltic“ iš Madrido su persėdimu Rygoje susiruošusiems skristi į Vilnių, kelionė užsitęsė ilgiau negu parą. Iš pradžių dėl audros skrydis buvo ne kartą atidėtas, o galiausiai lėktuvas pakilo tik šeštadienį ryte. Apie tai perskaityti galite čia.

Keleiviai skundėsi tiek oro uoste dirbusių ispanų elgesiu, tiek problemomis komunikuojant su „airBaltic“. Dalis lietuvių, taip ir nesužinoję, kad turi galimybę nakvoti viešbutyje, naktį praleido oro uoste. Kiti viešbutį gavo tik po ilgo laukimo ir nežinios.

„Latvijos avialinijos „airBaltic“ apgailestauja turėdamos pranešti, kad praėjusį penktadienį, liepos 7 d., skrydis BT686 iš Madrido į Rygą buvo atidėtas dėl nepalankių oro sąlygų. „airBaltic“ nuoširdžiai atsiprašo visų keleivių dėl sukeltų nepatogumų“, – rašoma bendrovės korporacinės komunikacijos skyriaus atsiųstame atsakyme į portalo 15min klausimus.

Airbaltic.com nuotr./„Airbaltic“ lėktuvas
Airbaltic.com nuotr./„Airbaltic“ lėktuvas

„Pasak informacijos, kurią gavome iš oro uosto antžeminio aptarnavimo paslaugų teikėjo, visiems keleiviams, kurie buvo prie informacinio stendo, buvo suteiktas viešbutis ir kuponai maitinimui. Mes labai apgailestaujame, kad dėl nesusipratimo kai kurie keleiviai negavo apgyvendinimo pasiūlymo“, – teigia „airBaltic“.

„airBaltic“ taip pat tvirtina, kad su persėdimu skridę keleiviai sulaukė individualių pasiūlymų, kaip galėtų tęsti kelionę, tarp jų buvo ir pasiūlymų skristi kitų oro linijų skrydžiais.

Bendrovė sako, kad kompensuos papildomas apgyvendinimo ir maitinimo išlaidas, kurias keleiviai patyrė dėl atidėto skrydžio, ir prašo visų keleivių, kurie patyrė tokių išlaidų, susisiekti su bendrovės klientų aptarnavimo tarnyba.

Bendrovė teigia, kad tokiose situacijose „airBaltic“ aukščiausias prioritetas yra bendrauti su keleiviais ir suteikti jiems maitinimą bei apgyvendinimą, į kurį jie turi teisę.

„airBaltic“ žada „įvertinti savo vidinius procesus ir bendradarbiavimą su antžeminio aptarnavimo paslaugų teikėjais Ispanijoje“, kad tokios situacijos nepasikartotų ateityje.

„airBaltic“ dar kartą atsiprašo keleivių už tokią patirtį ir imsis veiksmų toliau tirti situaciją, kad jai nebebūtų galimybės pasikartoti“, – sakoma bendrovės atsakyme 15min.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs