Šiais metais Savivaldybė suformuota darbo grupė, kuri kartu su projekto „Darom“ organizatoriais spręs visus klausimus dėl darbų organizavimo. Tiek projekto organizatoriai, tiek savivaldybės atstovai tikisi, kad po akcijos nebus tokio chaoso mieste, kaip praėjusiais metais.
„Norėtųsi, kad šiemet viskas vyktų sklandžiai. Reikia užtikrinti, kad mieste neatsirastų daugiau nelegalių sąvartynų, kaip atsitiko pernai. Todėl būtina suderinti visas tikslias vietas, kur vyks talkos, kas tose vietose darbuosis. Viskas turi būti įforminta, kad netektų po to ieškoti papildomų lėšų, kurių ir taip trūksta, šiukšlių išvežimui“, – sakė miesto meras Andrius Kupčinskas.
Jis vylėsi, kad šiais metais daugiau įmonių įsitrauks į talkas ir kad jos ne tik švarins pasirinktą teritoriją, bet vėliau ir išveš visas surinktas šiukšles.
UAB „Kauno švara“ generalinis direktorius Dalius Tumynas pateikė skaičius, kiek praėjusiais metais buvo surinkta šiukšlių, kiek tai kainavo. Pasak jo, talkos metu surinktos šiukšlės buvo išvežtos iš 114 vietų. Iš kai kurių vietų šiukšlės buvo vežamos net kelis kartus, šiukšles iš susidariusių sąvartynų rinko balandžio, gegužės ir net birželio mėnesiais. Iš viso buvo išvežta 4516,5 kubinių metrų šiukšlių, t.y. beveik 1000 tonų. Šių šiukšlių surinkimas ir išvežimas savivaldybei kainavo 265,295 tūkst. litų. „Kauno švara“ apmokėjo šių šiukšlių nuvežimą į Lapių sąvartyną. Praėjusiais metais sąvartyno mokestis už 1 toną šiukšlių buvo 28 Lt (+PVM).
„Darom 2010“ yra tęstinis projektas, kurio pagrindinis tikslas – skatinti Lietuvos gyventojų ekologišką mąstymą, pilietiškumą, socialinį aktyvumą, stiprinti vietines bendruomenes ir žmonių lygiavertiškumo suvokimą. Šiais metais organizatoriai tikisi gamtos tvarkymą suderinti su edukacine programa ir interaktyviaisiais mokymais, susijusiais su pilietiškumu ir ekologija.