Funikulieriaus remonto darbus kruopščiai prižiūri Kultūros vertybių apsaugos departamento ekspertai. Jie rado ne vieną į tarpukario technologijas nepanašią detalę, kurios visos buvo pakeistos autentiškomis.
Vienas iš dviejų miesto funikulierių nebuvo remontuotas daugiau nei 70 metų. Darbus atliekantys bendrovės „Autokausta“ specialistai ant betoninio pagrindo rado ertmes, kai kur atsivėrusias net iki 60–70 cm gylio. Darbininkams taip pat teko iš naujo įrengti lietaus nuotekų surinkimo sistemą, kuri buvo visiškai suirusi.
Funikulierių rekonstruojančios bendrovės vadovus nustebino per 7 dešimtmečius savo savybių nepraradusi betone rasta armatūra ir neįtikėtinai gerai išsilaikiusi vagonėlių kėlimo elektros įranga. Ją tarpukariu pagamino Šveicarijos bendrovė „Theodor Bell & Cie. AG Kriens“, o Kaune sumontavo Vokietijos kompanija „AEG“.
Skaičiai
200 – tiek tūkst. Lt kainavo 1934–1935 m. vykusios funikulieriaus statybos.
1260 – tiek tūkst. Lt kainuos šiuo metu vykstanti funikulieriaus rekonstrukcija.