„Tokio atvejo, kai ekipažas priimti sprendimą grįžti atgal – nepamenu. Ko gero, tai pirmasis toks įvykis“, – sakė A. Šumskas.
Tai, jog keleivinis lėktuvas suko ratus degindamas degalus aviacijos ekspertas pavadino technine procedūra, kuri būtina saugiam nusileidimui.
„Deja, pasitaiko nemažai atvejų, kai įsisiautėjusius keleivius tenka perduoti teisėsaugai. Tai dažniausiai daroma lėktuvui pasiekus kelionės tikslą. Perduodami tie, kurie tualetuose rūkė, piktybiškai neklausė palydovių ar netinkamai elgėsi. Toks atvejis, kad lėktuve kiltų muštynės – tikrai neeilinis“, – minėjo Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas A.Šumskas.
iš Kauno į Alikantę skridusiame bendrovės „Ryanair“ lėktuve įvyko konfliktas tarp girtų Baltarusijos piliečių, todėl skubiai priimtas sprendimas grįžti atgal. Rengiantis nusileidimui, lėktuvo pilotai priėmė sprendimą sukdami ratus ore išnaudoti degalus.
Nusileidus, baltarusiai ir vienas lietuvis buvo išlaipinti ir perduoti teisėsaugos pareigūnams. Degalais papildžius lėktuvo bakus, orlaivis savo kelionę tęsė.