Pirmą kartą Lietuvoje vykdomoje operacijos metu konstrukcijos bus užkeltos ant atramų.
Pradiniame kėlime dalyvavo šeši kranai, iš kurių du – savaeigiai vikšriniai 280 tonų ir 600 tonų keliamosios galios kranai ir automobilinis 16-os aukštų namo 750 tonų kranas.
Dvi iš jų Nemuno krantuose, dvi – upės vagoje. Į orą turėtų pakilti bemaž 300 m plieninės tilto konstrukcijos, kurios iš viso sveria daugiau nei 500 tonų. Didelė apkrova teks upės krantuose stovintiems galingiems kranams, kurie turi tiksliai sujungti tilto dalis.
Pradiniame kėlime dalyvavo šeši kranai, iš kurių du – savaeigiai vikšriniai 280 tonų ir 600 tonų keliamosios galios kranai ir automobilinis 16-os aukštų namo 750 tonų kranas.
Pirmasis pėsčiųjų ir dviračių tiltas sujungs Nemuno upės krantus – Dainų slėnį su I Alytaus piliakalniu. Naujojo tilto statybai panaudotos anksčiau čia stovėjusio geležinkelio tilto atramos, deja šis tiltas neišliko ir buvo susprogindas pirmojo pasaulinio karo metu, o vėliau atstatytas medinis taip pat buvo sunaikintas.
Statybos rangovei, Alytaus bendrovei „Alkesta“ darbus vykdyti padeda partnerė olandų įmonė „Mammoet“, kuri jau daugiau nei 200 metų vykdo sudėtingų konstrukcijų pervežimo ir montavimo darbus.
Alytausgidas.lt portalo žiniomis, pagrindinės tilto konstrukcijos darbai neįvyko dėl krano gedimo ir gūsingo vėjo. Virš Nemuno upės statomo pėsčiųjų ir dviratininkų tilto Alytuje konstrukcijų kėlimo darbai prasidėjo ankstyvą gegužės 13-osios rytą.
Dėl krano, stovinčio Dainų slėnio pusėje, strėlės mechanizmo gedimo, darbai buvo sustabdyti. Kranininkams teko siektis su Vokietija iš aiškintis, kas atsitiko pakėlimo mechanizmui. Vėliau darbus buvo mėginta atnaujinti, tačiau dėl nepalankių meteorologinių sąlygų, gūsingo vėjo, operacija buvo nukelta kitam laikui.
Kaip Alytausgidas.lt sakė tiltą statančios bendrovės „Alkesta“ tiltų statybos ir remonto aikštelės darbuotojai, kada bus atliekami pagrindinės tilto konstrukcijos kėlimo darbai, bus sprendžiama visų vykdytojų susirinkime, kuris planuojamas šiandien.