Lėktuvui apgadintas vienas propeleris, sparno galas ir lėktuvo korpusas. Šiuo metu jis skristi negali, stovi angare. Laukiama, kol atvyks užsienio specialistai, kurie įvertins jam padarytą žalą.
Incidentas įvyko dar prieš mėnesį, tačiau iki šiol apie tai pranešta nebuvo.
Karinių oro pajėgų štabo viršininkas Deivis Martusevičius avariją vadina nedideliu incidentu, per kurį niekas nenukentėjo. Jis LNK sakė, kad buvo stiprus vėjo gūsis, ir lėktuvas nuo jo pasviro ant šono.
Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas teigia, kad tai ne šiaip incidentas – tai vienareikšmiškai turi būti vadinama avarija. Jis taip pat teigia, kad neatsimena atvejo, kada Lietuvoje dėl staigaus oro gūsio į avariją pateko koks nors kitas – ne karo – lėktuvas. Tačiau sako, kad taip tikrai gali būti.
2006 m. Lietuvos karinės oro pajėgos tris „Spartan“ orlaivius už 75 mln. eurų nupirko iš Italijos. „Spartan“ skraidino karius į misijas Afganistane, „Spartan“ į užsienio šalis keliauja ir Lietuvos prezidentai.
Neoficialiomis žiniomis, karinėms oro pajėgoms liko tik vienas skrendantis „Spartan“. Pirmasis Lietuvą pasiekęs „Spartan“ jau senokai stovi ant žemės ir yra naudojamas atsarginėmis dalimis.
Karinių oro pajėgų vadovybė tikisi, kad prieš mėnesį avariją patyręs „Spartan“ bus sutvarkytas ir vėl galės kilti į orą.
Atliekamas tyrimas, kaip ir kodėl lėktuvas pateko į avariją. Aiškinamasi, ar tai įvyko tikrai dėl blogo oro, ar dėl lakūnų kaltės.