Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 11 04

Apie senolės mirtį pranešė ne tiems artimiesiems

Į „Vakarų ekspreso“ redakciją kreipėsi skaitytoja Inga, kuri papasakojo apie Gargždų Viliaus Gaigalaičio globos namuose įvykusią klaidą. Moteris tikino, jog praėjusio penktadienio vakarą paskambinę darbuotojai pranešė, jog mirė jos uošvienė. Po kelių valandų apie gedinčią šeimą nieko neįtardama anyta paskambino šeimai ir pasidžiaugė, jog gerai jaučiasi, o slaugytoja pamasažavo jai kojas.
Žvakė
Žvakė / 123RF.com nuotr.

Netikėtą žinią apie uošvienės mirtį moteris pranešė visai giminei, taip pat paskambino įmonei, jog iš globos namų paimtų mirusios moters palaikus.

„Mes pranešėme giminėms, gavome įmonės rekvizitus, kad išvežtų palaikus. Įmonė palaikus išvežė, paskambino, kad kitą dieną susitvarkytume dokumentus. Kadangi lapkričio 1 d. niekas nelaidoja, tai susitarėme skubos tvarka, kad Kėdainiuose vyktų kremavimas“, – pasakojo Inga.

Gedinti šeima mirusiajai uždegė žvakes, organizavo laidotuves ir negalėjo patikėti savo akimis, kai suskambęs mobilusis telefonas rodė, jog skambina mirusi močiutė.

„Vakare 9 valandą uošvienė mums paskambino. Mes verkiam, deginam žvakes, o ji sako: „Man viskas gerai, sesutė kojas pamasažavo“. Klausėm ar tikrai čia jos balsas“, – sakė Inga.

Ryte nuvykus į slaugos namus, artimiesiems buvo paaiškinta, jog įvyko nesusipratimas, o slaugytoja sumaišė moterų pavardes.

„Mirties liudijimas buvo išrašytas kitos močiutės vardu, bet apie mirtį kažkodėl pranešė mums. Mus labiausiai papiktino tai, jog pasakė, kad tai nieko baisaus, kad tai žmogiška klaida. Jei pati močiutė mums nebūtų paskambinusi, tai ryte būtume jau išvežę mirusiąją į kremavimą Kėdainiuose“, – sakė Inga.

Vakare 9 valandą uošvienė mums paskambino. Mes verkiam, deginam žvakes, o ji sako: „Man viskas gerai, sesutė kojas pamasažavo“.

Susisiekus su Viliaus Gaigalaičio globos namų direktoriaus pavaduotoja socialiniams reikalams Kristina Pociene, ji sakė, jog įvyko klaida, tačiau artimųjų buvo atsiprašyta ne vieną kartą.

„Mes labai atsiprašėme artimųjų. Pati darbuoja sakė, jog nesuprato, kas įvyko. Nes ji grįžo iš tos močiutės, padavė jai vaistus, išmasažavo kojas. Supildė visus dokumentus mirusios moters, o paskambino minėtosios močiutės artimiesiems. Ji pati nesupranta, kaip galėjo supainioti pavardę“, – pasakojo K.Pocienė.

Dėl COVID-19 pandemijos, globos namuose padidėjo darbo krūvis, tad klaida galbūt įsivėlė dėl nuovargio.

„Iš tikrųjų pas mus darbo krūviai dabar gan dideli. Po tris kartus per dieną matuojame temperatūrą 220 senelių, vaistukus taip pat nešame beveik visiems, o viską dar surašyti, supildyti reikia. Įtampa didelė, stengiamės, kad darbuotojų srautai nekontaktuotų tarpusavyje.

Darbuotoja yra tikrai labai gera, dirba virš 30 metų globos namuose, ji be galo myli tuos senelius ir tai mano manymu buvo žmogiška klaida. Ir aš pati labai atsiprašiau močiutės artimųjų, o darbuotoja šoke“, – sakė K.Pocienė.

Iš tikrųjų pas mus darbo krūviai dabar gan dideli.

Direktoriaus pavaduotoja socialiniams reikalams tikino, jog supratus, kad įvyko klaida, apie moters mirtį iškart buvo pranešta jos artimiesiems. Tokio ar panašaus atvejo per beveik 30 metų darbo patirtį, K.Pocienė neatsiminė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais