Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2019 10 22

Apklausa: lošusių azartinius žaidimus per dvejus metus sumažėjo

Lošusių azartinius žaidimus Lietuvos gyventojų per dvejus metus sumažėjo 3 procentiniais punktais, tačiau beveik dukart išaugo internetinių lošimų populiarumas, rodo apklausa. Rugsėjį Lošimų priežiūros tarnybos užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, jog azartinius lošimus yra lošę 10 proc. gyventojų, tuo metu 2017 metais tokių buvo 13 proc. Dažniau azartinius lošimus lošia vyrai iki 29 metų.
Kazino ruletė
Kazino ruletė / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Anot tyrimo, 2016 metais įteisintų internetinių lošimų populiarumas per dvejus metus išaugo nuo 16 iki 30 proc., tačiau dažniausiai pirmą kartą lošti pabandoma automatų salone (šiemet – 34 proc. lošiančiųjų, 2017 metais – 26 proc.), lošimo namuose (22 ir 25 proc.), lažybų punkte (19 ir 17 proc.).

Vieno apsilankymo lošimų namuose metu ar internetu vidutiniškai išleidžiama iki 20 eurų.

Šiuo metu 10,3 tūkst. asmenų yra paprašę apriboti jų galimybę lošti, iš jų 94 proc. – vyrai, 6 proc. – moterys.

Loterijose nurodė dalyvaujantys 51 proc. apklaustųjų (2017 metais – 71 proc.). Jose daugiau dalyvauja 40–49 metų kaimo gyventojos (56 proc.).

Nors loterijos organizuojamos ir internete, 90 proc. dalyvaujančiųjų bilietus perka parduotuvėje, vienu kartu išleisdami 1–5 eurus.

Šiuo metu 10,3 tūkst. asmenų yra paprašę apriboti jų galimybę lošti, iš jų 94 proc. – vyrai, 6 proc. – moterys. Daugiausiai prašymų yra pateikę asmenys nuo 18 iki 40 metų.

Birželio pabaigoje Lietuvoje veikė 18 lošimo namų (kazino), 200 automatų salonų ir 146 lažybų punktai.

Tyrimų bendrovė „Vilmorus“ rugsėjo 6–14 dienomis apklausė 1001 gyventoją nuo 18-kos metų 23 miestuose ir 38 kaimuose. Apklausoje dalyvavo 45 proc. vyrų ir 55 proc. moterų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?