2017 08 25

Apklausa: „valstiečių“ reitingas stabilizuojasi

Nusiritus pirmajai nusivylimo „valstiečių“ politika bangai, jų reitingas darosi stabilus ir artimas prieš juos valdančiosiose daugumose buvusių partijų, rodo penktadienį naujienų portalo delfi.lt skelbiama visuomenės nuomonės apklausa.
Viktoras Pranckietis ir Ramūnas Karbauskis
Viktoras Pranckietis ir Ramūnas Karbauskis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktų apklausų duomenimis, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) reitingų pikas buvo gruodį, kai jis siekė 30,7 procento. Liepą atliktos apklausos duomenimis, partijos populiarumas siekė 17 procentų, birželį – apie 18 procentų.

Jų artimiausių konkurentų – Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų – populiarumas liepą siekė 16,6 proc., birželį – 15,6 procento. Lietuvos socialdemokratų partijos reitingas liepą buvo 11,3 proc., prieš mėnesį – 12,8 proc., o Liberalų sąjūdžio populiarumas liepą siekė 7 proc., birželį – 7,5 procento. Partija „Tvarka ir teisingumas“ liepą būtų surinkusi 5,3 proc., birželį – 6 proc. balsų.

Kitos politinės partijos neperžengtų 5 proc. rinkimų į Seimą barjero.

Panašų LVŽS populiarumą rodo ir kitų bendrovių atliktos apklausos. BNS užsakymu rinkos tyrimų kompanijos RAIT atliktos apklausos duomenimis, už „valstiečius“ liepą būtų balsavę 16 proc. respondentų.

„Valstiečių“ deleguoto Sauliaus Skvernelio vadovaujamos Vyriausybės darbo vertinimas išlieka labiau neigiamas nei teigiamas. Liepą teigiamai ir greičiau teigiamai Vyriausybės veiklą vertino 30,7 proc., o greičiau neigiamai ir neigiamai – 59,2 proc. respondentų, birželį – atitinkamai 27,9 ir 63 proc. apklaustųjų. Dar 10,1 proc. respondentų liepą ir vienu procentu mažiau birželį neturėjo nuomonės.

Apklausą liepos 17–23 dienomis naujienų portalo DELFI užsakymu atliko bendrovė „Spinter tyrimai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis