2021 02 22

Aplinkosaugininkai prašo paaiškinti, kodėl AAD rengiasi nutraukti kolektyvinę sutartį

Lietuvos aplinkos apsaugos sistemos darbuotojų profesinė sąjunga (LAASDPS) prašo Aplinkos apsaugos departamento (AAD) vadovybės paaiškinti, kodėl buvo priimtas sprendimas nuo šių metų birželio 1 d. nutraukti departamente šiuo metu galiojančią kolektyvinę sutartį, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Aplinkos apsaugos departamentas
Aplinkos apsaugos departamentas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Tiesą pasakius, mūsų per daug nebestebina tai, kad garsiais lozungais apie departamente stiprinimą socialinį dialogą mėgstanti pamojuoti direktorė Olga Vėbrienė realiame gyvenime elgiasi visiškai priešingai. Departamentas kol kas lyg ir aiškina, kad galiojanti sutartis nutraukiama, nes sistemoje atsirado naujų profesinių sąjungų, kurios bus įtrauktos į derybas dėl sutarties atnaujinimo.

Toks argumentas mūsų neįtikina. Įstaigoje gali veikti kelios kolektyvinės sutartys, tad naujoji profesinė sąjunga su vadovybe gali derėtis tik dėl jos nariams galiosiančios sutarties nuostatų“, – sako LAASDPS pirmininkas Vaidas Laukys.

Aplinkosaugininkų profesinė sąjunga stebisi ir tuo, kad departamentas nutraukia kolektyvinę sutartį, kuri buvo pasirašyta po ilgų derybų, o galioja kol kas vos daugiau nei metus.

„Buvusioji Vyriausybė savo programoje akcentavo būtinybę stiprinti socialinį dialogą. Ši sutartis, galima sakyti, buvo to išdava. Įdomu, kas pasikeitė, kad buvusių valdančiųjų į postą atvesta dabartinė departamento vadovybė staiga pakeitė nuomonę ir nutarė nutraukti kolektyvinės sutarties galiojimą“, – teigia V.Laukys.

Siekis stiprinti socialinį dialogą yra įtrauktas ir į naujosios Vyriausybės programą. Todėl informaciją apie susidariusią situaciją LAASDPS pateikė ir aplinkos ministrui Simonui Gentvilui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis