2021 10 06

SAM skatins jaunimą skiepytis: pasirinko simbolį – sportinius batelius

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) inicijuoja reklaminę COVID-19 kampaniją „Paprasta kaip batus užsirišti“, skirtą jauniems žmonėms. Artimiausiu metu televizijos eteryje ir internete turėtų pasirodyti vaizdo klipai, skatinantys jaunimą registruotis vakcinacijai, „kad visi galėtume judėti pirmyn“.
Vilniaus miesto klinikinės ligoninės medikų vakcinacija nuo COVID-19
Vakcinacija nuo COVID-19 / Sauliaus Žiūros nuotr.

Sutartį dėl vaizdo klipų gamybos SAM ir VŠĮ „Vizualinė komunikacija“ sudarė rugsėjo 14-ąją.

Ši įstaiga, Rekvizitai.lt duomenimis, turi vieną darbuotoją.

Sutarties vertė įskaičiuojant mokesčius – 8 789 eurai.

Tai – mažiausia pasiūlyta kaina konkurse.

Pagal sutartį, įstaiga turės sukurti du reklaminius vaizdo klipus, skirtus transliuoti televizijoje ir internete, kurių kiekvieno trukmė – ne daugiau 45 sek.

„Kuriami vaizdo klipai informacinei reklaminei COVID-19 kampanijai skirti paskatinti žmones priimti sprendimą skiepytis“, – rašoma sutartyje.

Kreipsis į dvejojančius

Klipų tikslinė auditorija – 16–25 metų moksleiviai ir studentai, daugiausiai iš regionų ir mažesnių miestų, dvejojantys ir neskubantys skiepytis.

Vaizdo klipais bus bandoma kreiptis į dvejojančius jaunuolius, kurie pasirengę išklausyti argumentaciją ir galintys nuomonę keisti, net jei šeima šiuo klausimu būtų neperkalbama.

„Vaizdo klipuose turėtų atsispindėti jaunų žmonių protestas prieš nesiskiepijimą“, – teigiama sutartyje.

Pagal preliminarų scenarijų, klipai bus kuriami informacinei reklaminei COVID-19 kampanijai „Paprasta kaip batus užsirišti“, skirtai paskatinti jaunus žmones skiepytis.

Juk pasiskiepyti – tai kaip batus užsirišti. Paprasta, greita, atlieki tai ir gali žingsniuoti pirmyn.

Sutartyje ši kampanija pristatoma taip:

„Skiepai apipinti daugybe stereotipų, tarp jų – kad tai ilgas, komplikuotas procesas su neaiškiais liekamaisiais padariniais. O juk pasiskiepyti – tai kaip batus užsirišti. Paprasta, greita, atlieki tai ir gali žingsniuoti pirmyn. Į gražią, sveiką ateitį.

Tad šioje kampanijoje skambės jaunų žmonių protestas prieš nesiskiepijimą per veržlaus ir energingo jaunimo simbolį – sportinius batelius.“

Klipai – trim kalbomis

Vaizdo klipuose planuojama muzikaliai ir choreografiškai parodyti daugybę jaunų žmonių, kurių batraiščiai, surišti vienų su kitais, ritmingai trepsi į ritmą.

Preliminarus vaizdo klipo įgarsinimas, kurį ketinama tikslinti, yra toks:

„Šiuo laikotarpiu esame kaip niekad susiję vieni su kitais. Tavo sprendimas lemia kitų žmonių laisvę. Tavo žingsnis pristabdo arba leidžia paspartinti žingsnį aplinkiniams.

Pasiskiepyti – paprasta kaip batus užsirišti. Virusas pavojingas ir jauniems, tad registruokis skiepui, kad visi galėtume judėti pirmyn.“

Vaizdo klipai turės būti įgarsinti ir titruojami trim kalbomis – lietuvių, lenkų ir rusų.

Kodėl klipais nusitaikoma į 16–25 metų amžiaus asmenis?

Šie žmonės, pasak SAM Spaudos tarnybos patarėjos Linos Zimnickienės, pasitelkiami kaip mokslo ambasadoriai.

„COVID-19 pandemijos kontekste plintant melagingai ir prieštaringai informacijai dėl koronaviruso, kai kvestionuojamos mokslo siūlomos priemonės, skirtos įveikti COVID-19 – jauni asmenys pasitelkiami kaip mokslo ambasadoriai, kurie siekia skleisti žinią apie tai“, – atsakyme 15min dėstė ji.

Neaišku, kada pasirodys eteryje

Be kita ko, patarėja pažymėjo, jog reklamine kampanija siekiama pasiekti ne tik jaunimą, bet ir visą visuomenę skirtingais naratyvais.

„Scanpix“ nuotr./Vakcinos nuo COVID-19
„Scanpix“ nuotr./Vakcinos nuo COVID-19

Kada vaizdo klipai turėtų pasirodyti eteryje, L.Zimnickienė nenurodė.

„Šiuo metu yra derinami vaizdo klipo scenarijai“, – teigė ji.

Statistikos departamento duomenimis, tarp gyventojų, kuriems nuo 16 iki 24-erių metų, pasiskiepijusių nuo COVID-19 yra 61,7 proc.

Koronaviruso komunikacijos paslaugoms SAM šiais metais išleido beveik 940 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis