2015 05 10

Apskųsta socialinė reklama, raginanti vyrus nesmurtauti

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybai (LGKT) apskųsta jos pačios inicijuota socialinė kampanija „Vyrai už moteris“, kurioje šunsnukiais, kiaulėmis ir asilais pavaizduoti vyrai raginami nesmurtauti prieš moteris.
Smurtas šeimoje
Smurtas šeimoje / „Shutterstock“ nuotr.
Tarnybai ją pačią apskundė nevyriausybinė organizacija Nacionalinė teisingumo ir gynybos sąjunga. Skundo autoriai įsitikinę, kad ši kampanija diskriminuoja vyrus, šeštadienį rašo „Lietuvos žinios“.

“Ši akcija – tai Europos Sąjungos institucijų remiama bei skatinama feministinė propaganda”, – įsitikinęs Nacionalinės teisingumo ir gynybos sąjungos valdybos narys Tomas Markevičius.

Iš akcijos vaizdo medžiagos susidaro įspūdis, kad smurtautojai yra vien vyrai, o aukos – tik moterys.

Pasak jo, iš akcijos vaizdo medžiagos susidaro įspūdis, kad smurtautojai yra vien vyrai, o aukos – tik moterys.

Socialinė kampanija „Vyrai už moteris“ prasidėjo balandžio 28-ąją ir tęsis tris savaites. Vykstant šiai akcijai televizijų ekranuose bei interneto svetainėse rodomi vaizdo siužetai bei plakatai, kuriuose smurtaujantys vyrai pristatomi kaip šunsnukiai, kiaulės, asilai. Plakatų su šiais vaizdais galima pamatyti ir didžiųjų miestų autobusų bei troleibusų stotelėse. Šią LGKT inicijuotą akciją finansavo Europos Komisija. Akcijos biudžetas – 78 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų