Kokias išvadas galima daryti po eksperimento? Vaikiškas vežimėlis nėra kliūtis patogiai keliauti po miestą viešuoju transportu. Įlipti ir išlipti iš autobusų ir troleibusų nesudėtinga, keleiviai – paslaugūs, dažnai patys pasiūlo pagalbą „mamai“. Jų paslaugų iš tiesų reikia, nes viešojo transporto vairuotojai neretai sustoja per toli nuo kelkraščio, tad įvažiuoti į autobusą ar troleibusą su vežimėliu nėra lengva, kartais belieka jį įsikelti.
Atskiras pastebėjimas dėl remontų, vykstančių mieste. Tai, kad miestas gražėja – puiku. Tačiau miesto vadovams reikėtų atkreipti dėmesį, jog tvarkant gatves ir šaligatvius gana dažnai nukenčia specialių poreikių turintys miestiečiai: žmonės su negalia, tėvai su vaikiškais vežimėliais ir pėstieji. Kartais, norint pasiekti, viešojo transporto stotelę jiems tenka eiti „bekele“ arba rizikuoti ir lįsti į gatvę, šalia riedant automobiliams ir kitam motoriniam transportui.
2014–2020 m. finansiniu laikotarpiu Lietuvos transporto sektoriuje numatoma investuoti apie 1,1 mlrd. eurų Europos Sąjungos fondų lėšų. Daugiau kaip 86 mln. eurų skiriama darnaus judumo projektams finansuoti. Šios investicijos padės šalyje skatinti darnų įvairių rūšių judumą ir plėtoti aplinkai draugišką transportą, siekiant sumažinti anglies dioksido išmetimus.