2022 06 06

Arūnas Valinskas: Receptai, kaip susipykti su žurnalistais!

Praėjusią savaitę Lietuvos žurnalistų bendruomenę šiek tiek pašiurpino Kauno meras Visvaldas Matijošaitis. Nors nelabai ten buvo nuo ko šiurpti, kai Laikinosios sostinės vadovas į vieną iš klausimų mestelėjo „šiek tiek sveikesni būtų klausimai“. Trečiadienį meras atsiprašė, pareikšdamas, kad „nemėgstu pigių provokacijų, esu gerokai nuo jų pavargęs. Atsiprašau, jeigu įžeidžiau savo karšta reakcija į pasikartojančius tuos pačius klausimus“.
Arūnas Valinskas
Arūnas Valinskas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Jei atvirai, tai žurnalistai (arba nemaža dalis taip save vadinančių profanų) iš tiesų labai užknisa tokiais pačiais klausimais, kurie jiems atrodo labai gudrūs. O ypač tais, kurie iš viso yra ne į susitikimo temą, bet...

Kaip pats praėjęs visą šitą Golgotą, turiu pritarti Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkui Dainiui Radzevičiui, kuris tokį Visvaldo Matijošaičio elgesį pavadino apgailėtinu. Jis teigė, kad ne politikas renkasi, į kokius klausimus jam atsakinėti.

Kodėl? Todėl, kad nebūna kvailų klausimų, būna tik kvaili atsakymai!

Dirbdamas Seimo pirmininku, taip pat esu sulaukęs panašių pastabų dėl žurnalistų darbo sąlygų ribojimo Seime. Ir nors tai ne visai atitinka realybę (nes buvo apribota žurnalistams filmuoti tik tualetuose ir maitinimosi vietose, kas ir taip turėtų būti suprantama), tačiau mano kolega, bičiulis ir žurnalistas Darius Lukoševičius po Seimo valdybos sprendimo buvo teisus: „su žurnalistais pyktis neverta“. Beje, kas įdomiausia, kad Seimo valdyboje šį sprendimą palaikę konservatoriai vėliau šį klausimą pavertė vertybiniu ir ėmė ginti teisę į žodžio laisvę.

Truputį parsidavėliai, bet tai naudinga. Taip visada politikoje.

Nors yra politikų, kurie ką bedarytų, nuo jų lyg nuo žąsies vanduo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis