„Klaipėdos uosto plėtros galimybes įvertinę Japonijos specialistai prieš dešimtmetį parengtoje studijoje siūlė giliavandenes krantines statyti jūroje, šalia Melnragės supiltoje dirbtinėje saloje. Asmenys, kuriems atrodo, kad uosto Būtingėje variantas yra perspektyvesnis, turėtų konkrečiais faktais pagrįsti ir įrodyti tokią savo nuomonę“, – interviu „Lietuvos rytui“ sakė A.Vaitkus.
Pasak jo, krantinės prie Melnragės būtų senojo uosto tęsinys, o Būtingėje tektų tiesti ilgus molus ir tai kainuotų ne vieną milijardą litų.
„Ar Lietuva po išgyvento ir dar nesibaigusio sunkmečio tam pasirengusi, ar gali artimiausiu laiku sau leisti tokią prabangą? Juk dar nepasinaudota visomis Klaipėdos jūrų uosto galimybėmis – jis šiuo metu intensyviai gilinamas. Dėl naujų uostų visur verda diskusijos, kertasi įvairios nuomonės. Teisybė visuomet būna kažkur per vidurį“, – sakė A.Vaitkus.