Apie vieno kilometro ilgio geležinkelio atkarpą, veikiančią ketvirtį amžiaus, imta atnaujinti 2009 m. Ši geležinkelio jungtis pagerins traukinių susisiekimą su pietinėje uosto dalyje esančiomis krovos kompanijomis ir būsimu Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalu.
Atidarymo ceremonijoje dalyvavęs Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis pabrėžė, jog tai itin svarbus geležinkelio mazgas, esą anksčiau traukiniai neprasilenkdavo, o nuo šiol dvigubai padidės eismo pralaidumas, kadangi iš vienos eismo juostos nutiestos dvi. Ministras pažadėjo pagal išgales užtikrinsiantis pakankamą krovinių kiekį į uostą.
Ministrui pritarė ir naujasis uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas, viaduko rekonstrukcijos nuopelnus priskirdamas senajai savivaldybės tarybai ir buvusiam merui Rimantui Taraškevičiui. V.Grubliauskas, replikuodamas į E.Masiulio pažadą užtikrinti krovą, sakė savo ruožtu nestabdysiantis Klaipėdai naudingų projektų: „Aš galiu pažadėti, kad, jei ministras parūpins krovinių, savivaldybėje visiems naudingiems projektams bus degama žalia šviesa, kaip ji buvo degama ir iki šiol“.
Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Geležinkelių infrastruktūros direkcijos direktorius Albinas Ragauskis džiaugėsi įgyvendintu projektu ir teigė, jog „Lietuvos geležinkeliai“ be uosto – geležinkeliai be ateities. A.Ragauskis užsiminė, jog viaduko atidarymo šventė vyko simbolinę dieną – vakar pasirašyta sutartis su „Hidrostatyba“ dėl II-ojo etapo darbų – pauosčio kelių rekonstrukcijos.
Irmos Ozturhan/15min.lt nuotr./Viaduko atidarymo akimirka. |
Viaduko rekonstrukcijos projektas atsiėjo apie 9,5 mln. litų, pusę sumos skyrė ES regioninės plėtros fondas, jį įgyvendino bendrovė „Hidrostatyba“.