„Oro navigacija“ pokyčius motyvuoja augančiu orlaivių srautu Vilniaus oro uoste. Tuo metu oreiviai tvirtina, jog pasikeitimai ne tik sumažins skrydžių oro balionais skaičių virš sostinės, bet ir turės neigiamą poveikį Vilniaus turizmui bei mieste sužlugdys pačią oreivystę.
Ruošiasi riboti oro balionų judėjimą
Reaguodama į augančius orlaivių srautus Vilniaus oro uoste, valstybės valdoma skrydžių valdymo bendrovė „Oro navigacija“ dar šį pusmetį virš sostinės planuoja riboti oro balionų judėjimą.
„Šiuo metu oro eismo srautui atsigaunant po pandemijos, keleivių bei orlaivių srauto intensyvumas grįžta į 2019 metų lygį. Tai yra itin intensyvus orlaivių eismas, kurio saugai užtikrinti svarbus ne tik preciziškas skrydžių valdymas oro uoste, bet ir maksimali sauga teritorijoje, patenkančioje į skrydžių valdymo zoną“, – BNS sakė „Oro navigacijos“ generalinis direktorius Saulius Batavičius.
Pirmąjį šių pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, šalies oro uostuose aptarnautų skrydžių srautas išaugo daugiau nei du kartus – iki 24 tūkst. nuo 11,2 tūkst. su 2021-aisiais. Didžiausias orlaivių eismo intensyvumas fiksuojamas būtent Vilniaus oro uoste.