2020 10 09

Atnaujinti reikalavimai renginiams: privaloma registracija, atstumai ir specialios vietos valgymui

Elektroninis bilietų platinimas arba dalyvių registracija tampa privalomi visiems renginiams, praneša Sveikatos apsaugos ministerija (SAM). Renginių organizatoriai taip pat turės užtikrinti būtinus atstumus tarp žiūrovų arba dalyvių, o maisto ir gėrimų vartojimui skirti specialias erdves su stalais arba baru.
Šventinis Rugsėjo 1-osios koncertas
Koncertas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Penktadienį pasirašytu operacijų vadovo sprendimu įvedami privalomi atstumai tarp renginio dalyvių bei žiūrovų. Atvirose erdvėse bus privaloma užtikrinti metro atstumą arba sodinti žiūrovus į kas antrą kėdę. Uždarose erdvėse atstumas turės būti ne mažesnis nei du metrai arba žiūrovai sodinami į kas antrą kėdę.

Valgyti ir gerti renginio metu bus galima tik specialiai tam skirtoje vietoje ir tik prie stalų arba barų.

Vyriausybė trečiadienį nutarė, kad nuo šiol renginiai, nepriklausomai nuo dalyvių skaičiaus, galės būti organizuojami tik tais atvejais, jeigu užtikrinamas bilietų platinimas elektroniniu būdu ir (arba) dalyvių bei žiūrovų registracija. Organizatoriai taip pat privalės užtikrinti atvykstančių žiūrovų ir dalyvių kontrolę, pvz., aptveriant atvirą renginio vietą ir prie įėjimų kontroliuoti, kad į renginį nepatektų asmenys, kurie neturi įsigiję bilietų elektroniniu būdu arba neregistruoti į renginį.

Vyriausybės nutarimu taip pat praplėsta renginių sąvoką, į ją įtraukiant tiek komercinius, tiek nekomercinius kultūros, pramogų, sporto renginius, šventes (išskyrus asmenines šventes), muges, festivalius ir kitus tam tikrą laiką trunkančius organizuotus žmonių susibūrimus viešojoje vietoje iš anksto nustatytu laiku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis