2013 06 27

Atostogų laikotarpiu lietuviai renkasi istorinę literatūrą ir elektronines knygas

Lengvi meilės romanai ir laisvalaikio literatūra perkamiausių knygų sąrašuose šią vasarą neužima pagrindinių pozicijų, o jų vietą po truputį užima elektroninės knygos. Nauja istorinė knyga „Kariaujantis Berlynas“, pasakojanti apie antrojo pasaulinio karo Berlyną, ir naujas klasikinio romano „Didysis Getsbis“ leidimas šiuo metu yra perkamiausios Knygos.lt interneto knygyne, o pasaulį sužavėjusios erotinės serijos „Penkiasdešimt pilkų atspalvių“ dalys, kurios ilgą laiką buvo perkamiausios, šiuo metu užima šeštą ir dešimtą vietas.
Knygos
Knygos

Knygos minkštais viršeliais ir toliau nėra itin populiarios tarp lietuvių skaitytojų. Nors tokias knygas ir daug patogiau įsidėti į lagaminą ar rankinę, tik trys knygos iš perkamiausių dvidešimtuko yra minkštais viršeliais. Vis tik būtent minkštais viršeliais išleista Jurgos Adomo knyga „AŠ+MB=AŠ“ ir toliau išlieka perkamiausia lietuvių rašytojų knyga.

Jurgos Adomo istorija taip pat yra ir perkamiausia elektroninė knyga. Pasak knygos.lt mažmenos vadovės Kamilės Paulikienės, akivaizdu, kad elektroninės knygos vis populiarėja tarp atostogauti vykstančių skaitytojų. „Palyginus su vasario-kovo mėnesiais, elektroninių knygų pardavimai balandį-gegužę išaugo beveik ketvirtadaliu, o nuo vasaros pradžios ir toliau kyla. Tam neabejotinai įtakos turi prasidėjęs atostogų sezonas ir vis populiarėjančios vietą taupančios elektroninės knygos ir skaityklės. “ – teigia Kamilė Paulikienė.

Nors elektroninių knygų pardavimai Lietuvoje auga lėčiau nei užsienyje, palyginus su situacija prieš porą metų, kai elektroninių knygų pardavimai Lietuvoje sudarė tik apie 1% nuo visos parduodamų knygų apyvartos, dabar ši dalis išaugo iki 6 procentų bei tendencingai auga toliau.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis