„Mūsų komandoje inovacijos, noras daryti kitaip nei visi ir pasitikti naujoves pirmiems visada buvo prioritetas. Ne kartą tai įrodėme. Redakcijos struktūros decentralizacija taip pat yra naujiena Lietuvoje, nors ji jau senokai vyksta kitose šalyse. Tikiu, kad šis valdymo būdas gerokai pranašesnis už nusistovėjusį, kai didžiąją dalį sprendimų priima vienas ar du žmonės“, – sako 15min leidėjas ir direktorius Tomas Balžekas.
Portale nelikus vyriausiojo redaktoriaus pozicijos, didesnę atsakomybę už kasdienius sprendimus ir portalo vystymą įgauna 9 naujai suformuotų skyrių redaktoriai.
Už titulinį portalo puslapį nuo šiol atsakingas Audrius Ožalas, užtikrinantis naujienų įvairovę, vizualinę jų pateikimo pusę, realiu laiku analizuojantis portalo skaitomumo rodiklius.
Aktualijų skyriui vadovauja Raimundas Celencevičius, kurio komandoje – Lietuvos, užsienio, verslo naujienų, kriminalų, miestų ir rubrikų Gazas.lt, Mokslas.IT ir „Pasaulis kišenėje“ žurnalistai.
Portale suformuoti trys visiškai nauji skyriai. Darbą pradeda 15min tyrimų komanda, kuriai vadovauja Šarūnas Černiauskas. Videonaujienomis ir šios dalies stiprinimu portale rūpinasi Videoskyrius su Žilvinu Pekarsku priešakyje. Stiliaus ir mados gidu tampa naujai startuojanti eLaima.lt, kuriai vadovauja Jurga Vaičiūtė.
Pramoginiu turiniu, kaip ir iki šiol, rūpinsis Žmonės.lt, kuriam vadovauja Asta Bliūdžiutė. Geriausiu patarėju moterims sveikatos, mitybos, namų klausimais išlieka Ji24.lt su redaktore Aušra Filipavičiūte priešakyje.
Gyvas ir įdomias sporto naujienas užtikrins naujasis šio skyriaus redaktorius Paulius Cubera, Fotoskyriaus darbui, kaip ir iki šiol, vadovauja Valdas Kopūstas.
Visa ši redaktorių ir žurnalistų komanda glaudžiai dirbs, kad kurtų ir praneštų ne tik operatyvias, aktualias ir įdomias naujienas, bet ir įgyvendintų naujas portalo plėtros idėjas.
„Noriu pabrėžti: keičiasi ne mūsų žurnalistinės vertybės. Ir toliau liekame dinamišku, objektyvias naujienas operatyviai pateikiančiu portalu, kartu stipriname tiriamosios, kokybinės žurnalistikos dalį.
Pasikeitė mūsų požiūris į tai, kaip priimame sprendimus redakcijos viduje: tiek dėl kasdienių dalykų, tiek dėl portalo ateities. Džiaugiuosi redaktoriais ir žurnalistais, kurie aktyviai dalijasi idėjomis, kaip portalą 15min padaryti dar geresnį, patrauklesnį skaitytojams“, – sako T.Balžekas.
Redakcinė struktūra ir veiklos modelis, kuriuos pasirinko portalas 15min, nėra nauji Vakarų žiniasklaidos priemonėse. Panašiu principu nuo praėjusių metų dirba „The New York Times“, vis labiau stiprinantis savo pozicijas dinamiškoje interneto erdvėje.
Klasikinės hierarchinės struktūros atsisakė ir įtakinga Europos žiniasklaidos bendrovė „Axel Springer SE“, valdanti tokius leidinius kaip „Welt“ ir „Bild“. Ši kompanija viešai deklaruoja, kad jos epicentre – aukštos motyvacijos ir kvalifikacijos darbuotojai, priimantys savarankiškus sprendimus, besivadovaujantys paprastomis, bet aiškiomis kompanijos taisyklėmis.
Pokyčiai dinamiškame žiniasklaidos pasaulyje reikalingi ir neišvengiami. Ir mes drąsiai juos pasitinkame.
Susipažinti su mūsų komanda artimiau galite paspaudę čia.
Naujienų portalas 15min per mėnesį pasiekia daugiau nei milijoną unikalių skaitytojų ir yra pats populiariausias tarp mobiliųjų telefonų vartotojų. 15min dirba 71 darbuotojas. Įmonė priklauso Estijos bendrovei „Eesti Meedia Group“. Lietuvoje ši estų bendrovė taip pat valdo įmones UAB „Diginet“ (portalai skelbiu.lt, aruodas.lt, autogidas.lt, cvbankas.lt) bei UAB „Plius“ (portalai autoplius.lt, domoplius.lt, plius.lt) ir yra didžiausią interneto vartotojų auditoriją turinti grupė.