2018 11 15

Audrius Bružas Rietave susidomėjo mezgimu

Moterų vienybė ir tarpusavio pagalba – galinga jėga, aktorius Audrius Bružas tuo įsitikino apsilankęs Rietave. Šio miesto moterų užimtumo centras įgyvendina projektą, kuriuo siekia padėti moterims, dėl vienų ar kitų priežasčių ilgą laiką nedirbusioms ir iki šiol neįsitvirtinusioms darbo rinkoje. Rietaviškės dabar turi progą įgyti ir praktinių siuvimo ar mezgimo įgūdžių, ir susipažinti su verslo abėcėle.

Tačiau nemažiau svarbu ir susitikimai grupėje, galimybė pasižmonėti ar atrasti naujų gebėjimų. Tai stiprina moterų verslumą ir įkvepia pasitikėjimo savimi. Kaip sako viena iš projekte dalyvaujančių mezgėjų, užsidegimo jos turi daug, o Rietavą gali apmegzti nuo galvos iki kojų. Audriui Bružui teko laimė pasimatuoti šiltutėlę rietaviškių numegztą liemenę!

Šis projektas įgyvendinamas pagal LR Vidaus reikalų ministerijos (VRM) administruojamą priemonę „Vietos plėtros strategijų įgyvendinimas“. Rietavo miesto vietos veiklos grupės (VVG) parengta vietos plėtros strategija – tarp 39-ių, kurių įgyvendinimui buvo suteiktas finansavimas. Gautos lėšos per miesto VVG paskirstomas vietos bendruomenių rengiamiems socialiniams projektams, kuriais siekiama mažinti skurdą ir socialinę atskirtį, skatinama savanorystė, gyventojų įsitraukimas į bendruomenės veiklą. Rietavo moterų užimtumo centro parengtam projektui iš Europos Sąjungos (ES) fondų ir bendrojo finansavimo lėšų buvo skirti 18,7 tūkst. Eurų.

Vietos veiklos grupės

Vietos veiklos grupės – kas tai, kam jos skirtos ir kuo gali jums pasitarnauti?

Vietos veiklos grupių žemėlapis

Žemėlapyje galite rasti miestų vietos veiklos grupes, kurių vietos plėtros strategijoms jau skirtas finansavimas. Renkite projektus ir prisidėkite prie pokyčių.

VRM

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis