Aurelijus Veryga pateikė dokumentus dalyvauti rinkimuose į prezidentus

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos keliamas kandidatas į prezidentus Aurelijus Veryga šiandien Vyriausiajai rinkimų komisijai pateikė būtinus pareiškinius dokumentus dalyvauti Prezidento rinkimuose, rašoma Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos pranešime spaudai.
Aurelijus Veryga pristatė savo nuotraukas
Aurelijus Veryga pristatė savo nuotraukas / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

„Kovosiu už tai, kad neišnyktume kaip Tauta, kad būtume saugūs ir drauge kurtume Lietuvą, kurioje būtų gera gyventi. Į rinkimus ateinu ne vienas, o turėdamas aiškų tradicines vertybes ginančių visuomenės narių ir politikų pasitikėjimą bei palaikymą.

Neabejoju, kad pastarųjų dalis po Seimo rinkimų formuos valdančiąją daugumą ir Vyriausybę. Mes kartu galėsime užbaigti trijų svarbiausių valstybės institucijų susipriešinimą bei užtikrinti, kad dabar mūsų deklaruojamos idėjos taps darbais. Tačiau tam, žinoma, pirmiausia reikia Jūsų, t. y. piliečių, balsų“, – sakė A.Veryga.

LVŽS keliamas kandidatas A.Veryga pirmas oficialiai pranešė apie kandidatavimą, pirmas iš pretendentų paskelbė rinkimų programą ir pristatė rinkimų štabą. A.Veryga jau apsilankė 14-oje savivaldybių, kur įvyko beveik 50 susitikimų su vietos gyventojais, merais ir įvairiomis organizacijomis. „Dabar suplanuoti susitikimai dar 30-yje savivaldybių“, – priduria kandidatas į šalies vadovo postą.

Vasario 19-oji yra pirma diena, kai prasideda pareiškinių dokumentų įteikimas. Teisės aktai įpareigoja VRK per 3 dienas nuo pareiškinių dokumentų gavimo išduoti pretendentui rinkėjų parašų rinkimo lapus. Pagal Konstituciją, kandidatas į Prezidentus turi surinkti ne mažiau kaip 20 tūkstančių jo kandidatūrą palaikančių rinkėjų parašų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis