Daugiau kaip pusmetį Klaipėdoje galiojanti tvarka, kai keleiviai į autobusą turi lipti pro priekines duris, įvedė tvarkos, sumažino „zuikių“ skaičių, tačiau šaltuoju metų laiku sukėlė nepatogumų vairuotojams. Dažnas jų darbuojasi apsivilkęs striukę, rankas slėpdamas pirštinėse, nes priekinių durų varstymas – menkas malonumas.
„Tokia problema egzistuoja, buvo skundas, diskutavome. Kai kuriuose autobusuose jau įrengtos apsauginės sienelės, kad vairuotojus apsaugotų nuo pirmo vėjo gūsio. Temperatūros skirtumai iš tiesų yra didelė problema, pavojinga sveikatai. Tačiau ar įrengti apsaugines sieneles, yra pačių vežėjų sprendimas. Yra įvairių nuomonių – vieniems apsauginių sienelių reikia, kitiems ne“, – sakė viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis.
Pasak jo, kai kurios bendrovės, kurioms priklauso miesto autobusai, nusprendė sutvarkyti prie vairuotojų esantį šildymą, kad pakankamai šiltų kojos.
„Stiklas, atitvaras – tai papildomos sąnaudos, kainuoja ir pastatyti. Be to, sprendimas priklauso nuo kiekvieno autobuso techninių matmenų. Vakarų šalyse autobusuose yra gamyklų pastatytos pertvaros“, – sakė G.Neniškis.
Mato pavojų
Uostamiesčio keleivius vežiojančios bendrovės „Pajūrio autobusai“ direktorius Leonas Šiaulys teigė, kad dėl atitvarų dar nėra apsispręsta.
„Yra visokių minčių, nes tai susiję su eismo saugumu. Kas būtų, jei stabdant stiklas sudužtų, nukentėtų keleivis. Tuomet būtų ieškoma kaltųjų, nors atitvarai būtų įrengti iš geros valios. Be to, bet koks autobuso pertvarkymas gali būti daromas tik žinant gamintojui. Kol kas situacija nėra bloga, didelių skundų iš vairuotojų nesulaukėme. Kol kas dar tik pirmos tokios šaltos dienos, tad kalbėsimės, stebėsime“, – sakė L.Šiaulys.