Į aštrų duobės kraštą „Mazda 6“ automobilio ratą prakirtusi Agnė 15min.lt sakė nežinanti ką daryti. „Antroje juostoje buvo milžiniška duobė. Į ją įvažiavo dar kelios mašinos. Trijų automobilių vairuotojai pasikeitė ratus ir nuvažiavo. Aš esu įsijungusi avarinį signalą ir nežinau, kaip elgtis toliau“, – kalbėjo į nemalonią situaciją pakliuvusi moteris.
Vėliau ji vis tik nusprendė iškvieti policiją ir užregistruoti įvykį. Atvykę pareigūnai taip ir padarė, ir liepė atvažiuoti į Chemijos gatvėje įsikūrusią Kelių policijos valdybą. Vairuotojai gali grėsti bauda nuo 100 litų.
„Laikomasi nuostatos, kad jei oro sąlygos geros, danga sausa, vairuotojas turi laikytis saugaus greičio ir apvažiuoti kliūtį arba pristabdyti. Jei to nepadaro, įvykis laikomas Kelių eismo taisyklių pažeidimu“, – aiškino Kauno apskrities Vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos specialistė Gražina Lekavičienė.
Jei duobė prilyta ir jos vairuotojas negali matyti, tuomet įvykis registruojamas kaip draudiminis. Draudikai rekomenduoja transporto priemonę drausti kasko draudimo, tuomet nuostoliai bus atlyginti bet kuriuo atveju.
Draudimo bendrovės „ERGO Lietuva“ Žalų administravimo skyriaus vadovo Nerijaus Giedraičio teigimu, daugiausia pranešimų apie vairuotojų patirtas žalas dėl duobių kelyje sulaukiama iš Vilniaus bei Kauno. Vairuotojų patirti nuostoliai dėl duobių kelyje vidutiniškai siekia 2 tūkst. litų.
„Įvažiavus į duobę, dažniausiai nukenčia padangos, ratlankiai ir pakabos elementai. Įvažiavęs į duobę vairuotojas gali patirti tiek 50 litų, tiek 10 tūkst. litų siekiančius nuostolius. Pavyzdžiui, 10 tūkst. litų esame išmokėję klientui, kuriam neaplenkus duobės teko keisti dvi padangas, ratlankius ir atlikti pakabos remontą“, – pasakoja N.Giedraitis.