Kad „Avia Baltika“ turi tokią licenciją, BNS trečiadienį patvirtino laikinai bendrovės generalinio direktoriaus pareigas einantis Valensas Glinskis. Jo teigimu, licencija bendrovei išduota 2008 metų gegužę ar birželį.
Licencijos išdavimo faktą patvirtino jas išduodančio Ginklų fondo (GF) Licencijavimo ir kontrolės skyriaus vedėjas Dominikas Urbas. Jis BNS teigė, kad teikdama paraišką licencijai gauti „Avia Baltika“ ginklų gaminti nė neketino.
Anot D.Urbo, licencija J.Borisovo bendrovei reikalinga, kad galėtų įsigyti ginkluotę, vėliau montuojamą ant bendrovės parduodamų ir prižiūrimų sraigtasparnių. Ginkluotę rusų gamybos sraigtasparniams, D.Urbo žiniomis, „Avia Baltika“ perka Rusijoje ir Ukrainoje.
Licencijos gaminti ginklus „Avia Baltika“ į GF kreipėsi 2008 metų vasarį, kai bendrovei kilo problemų iš Lietuvos išvežant Irako kariškiams skirtus ant sraigtasparnių montuojamus raketų paleidimo įrenginius. Šiuos įrenginius bendrovė į Lietuvą buvo įvežusi neturėdama tokią teisę suteikiančios GF licencijos gaminti ginklus.
Dėl to GF 2008 metų vasarį kreipėsi į Generalinę prokuratūrą, tačiau ši atlikusi patikrinimą atsisakė pradėti ikiteisminį tyrimą ir nurodė, kad „Avia Baltika“ turėjo Ūkio ministerijos išduotas importo ir eksporto licencijas.
Gavęs J.Borisovo bendrovės prašymą išduoti licenciją gaminti ginklusi, GF taip pat buvo kreipęsis į Valstybės saugumo departamentą ir Specialiųjų tyrimų tarnybą. Šios įstaigos informacijos apie „Avia Baltika“ GF nesuteikė, aiškindamos, jog to daryti pagal esamą licencijavimo tvarką neprivalo, todėl GF licenciją J.Borisovo bendrovei galiausiai suteikė.
Karmėlavoje įsikūrusi bendrovė „Avia Baltika“ ypač pagarsėjo per 2003 metų lapkritį Lietuvoje kilusį Prezidentūros skandalą, kurio vienas iš pagrindinių veikėjų buvo bendrovės vadovas J.Borisovas.
Tąkart prisiminta, jog J.Borisovo vadovaujama bendrovė, pažeisdama Europos Sąjungos ir Jungtinių Tautų prekybos sankcijas Sudanui, į šią šalį 2001 metų vasarą ir 2002 metų sausį eksportavo du karinėms reikmėms naudoti galimus sraigtasparnius „Mi-8T“.
2003 metų kovą Seimas jau buvo priėmęs nutarimą, kuriuo pripažino, kad sraigtasparnį į Sudaną 2001 metų vasarą eksportavusi „Avia Baltika“ nepažeidė tuometinių Lietuvos įstatymų, tačiau toks eksportas prieštaravo ES ir Jungtinių Tautų Sudanui taikomoms sankcijoms.
Problemų dėl vykdomos veiklos „Avia Baltika“ buvo turėjusi ir iki 2003 metų.
1999 metais baudžiamoji byla bendrovei buvo iškelta nustačius, jog ji 1998 metais neturėdama reikiamų leidimų į Lietuvą įvežė karinių sraigtasparnių „Mi-24“ dalių. Ši byla, keletą kartų nutraukta ir atnaujinta įsikišus Generalinei prokuratūrai, galutinai nutraukta 2002 metų spalį.
Kitas dvi baudžiamąsias bylas dėl pasikėsinimo per valstybės sieną gabenti strateginę prekę neturint leidimo „Avia Baltikai“ 2002 metų rugpjūtį iškėlė Muitinės kriminalinė tarnyba. Tąkart bendrovė į Šri Lanką buvo eksportavusi šios šalies karinėms oro pajėgoms skirtas sraigtasparnio „Mi-17“ dalis.
Aukščiausiasis Teismas J.Borisovą 2005-ųjų spalio 18-ąją pripažino kaltu dėl grasinimų nušalintajam prezidentui Rolandui Paksui ir skyrė 10 tūkst. litų baudą.
Rusijos pilietybę turintis J.Borisovas bylinėjasi su Migracijos departamentu, norinčiu išsiųsti verslininką iš Lietuvos. Lietuvos valstybę verslininkas yra apskundęs ir Europos Žmogaus Teisių Teismui.