Kaip 15min.lt pasakojo Asta, aptarnavimo mokestį ji pamatė tik po to, kai nusipirko 3 bilietus į Edinburgą, su persėdimu Londone.
„Bandžiau aiškintis situaciją, mums pasakė, kad paprastai aptarnavimo mokestis būna 6 eurai vienam žmogui už vieną skrydžio elementą, pas mus trys elementai: Kaunas – Londonas, Londonas – Edinburgas ir tiesioginis skrydis iš Edinburgo į Kauną. Jei skaičiuosime 6 eurus vienam žmogui, mums turėjo būti suskaičiuotas 54 eurų tarpininkavimo mokestis. Kodėl jis didesnis – paaiškinimo nesulaukiau“, – piktinosi ji.
Mums turėjo būti suskaičiuotas 54 eurų tarpininkavimo mokestis. Kodėl jis didesnis – paaiškinimo nesulaukiau.
Nors jaučiasi nuskriausta aviabilietų pardavėjo, Asta į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą nesikreipė.
Mokestį nustato bendrovė
Portalą Skrendu.lt valdančios bendrovės „Baltic Tours Vilnius“ direktorius Sigitas Fabijonavičius 15min.lt teigė, kad aviabilietų pardavėjas taiko 6-12 eurų už skrydį aptarnavimo mokestį.
Anot jo, šiuo atveju buvo rezervuotas maršrutas Kaunas-Londonas, Londonas-Edinburgas, Edinburgas-Londonas, Londonas-Kaunas, keleivis rezervavo 4 skrydžius.
Buvo pritaikytas 8 eurų mokestis, skrido 3 asmenys, viso buvo 4 skrydžiai, todėl gautinė suma – 96 eurai.
„Buvo pritaikytas 8 eurų mokestis, skrido 3 asmenys, viso buvo 4 skrydžiai, todėl gautinė suma – 96 eurai“, – sakė jis.
S.Fabijonavičius pabrėžė, kad aptarnavimo mokestį nustato bilietų paslaugą siūlanti bendrovė.
„Šis mokestis skaičiuojamas pagal daug kriterijų ir svyruoja priklausomai nuo valiutų rinkų, užsakymo sudėtingumo, oro bendrovės ir kitų panašių veiksnių“, – teigė jis.
Anot direktoriaus, skundų dėl taikomo aptarnavimo mokesčio bendrovė dar nėra gavusi.
Turėjo galmybę atšaukti pirkimą
„Apskritai ir šiame versle galioja bendražmogiškas požiūris – visada norima sutaupyti, rasti palankiausią variantą. Rezervuojant yra galimybė atšaukti bilietų pirkimą internetu tuomet, kai sistema parodo bilieto kainą jau su oro uosto ir aptarnavimo mokesčiais, ir ji išlieka iki pat paskutinio pirkimo įvykdymo veiksmo“, – pabrėžė jis.
Klientas gali sustabdyti pirkimą, bilietai atšaukiami ir dėl to nepatiriami jokie nuostoliai.
S.Fabijonavičius sakė, kad jam nemalonu, kad klientė jaučiasi sumokėjusi per daug, todėl su ja bus susisiekta ir stengiamasi situaciją išspręsti taikiai.
„Esame kliento pusėje“, – pridūrė verslininkas.