Numatyta, kad pirmieji startuos klubo „Penktasis vandenynas“ organizuoto skridimo "Baltijos kelias dangumi 2009" parasparnių pilotai. Jie numatė rugpjūčio 17-23 dienomis padange įveikti 650 km ilgio atstumą nuo Vilniaus iki Talino.
Bus skraidinamos trijų valstybių vėliavos. Planuojama nusileisti įsimintinose vietose. Rugpjūčio 23 d. lėktuvai iš visos Lietuvos skris į Panevėžio Stetiškių aerodromą, kur vyks aviacijos šventė.
Tą dieną Lietuvos aviatoriai taip pat ketina skristi į Taliną. Čia apsukus garbės ratą, planuojama leistis Raploje apie 14 val. Toliau maršrutas iš Raplos drieksis Baltijos keliu iki Vilniaus, o čia pagrindiniu akcentu turėtų tapti skrydis virš Katedros aikštės. Skrydžio metu žmonių susibūrimo vietose bus barstomos gėlės.
Ties Vilniumi planuojama praskristi apie 20 val. Pagrindinę lėktuvų grupę, kuri skris į Taliną, sudarys vedantysis lėktuvas „An-2“ iš Krašto apsaugos savanorių pajėgų Aviacijos rinktinės (pilotai Robertas Mažylis ir Ernestas Tamulis) ir keletas ultralengvųjų lėktuvų CT iš Kauno pilotų klubo „Alfa“ ir „Cessna 172.“
Skrydžio iš Talino į Lietuvą atkarpoje tarp Saločių ir Vilniaus prie pagrindinės grupės turėtų prisidėti nemažai kitų orlaivių, o visi kartu jie sudarys gyvąją aviacinę grandinę.
Šiuo metu dar derinamas tikslus skrydžio maršrutas, lėktuvų skaičius, įgulos, leidimai.
Anot aviatorių, žygis rengiamas nelaukiant valdiškų pinigų, aviatoriai naudos savo ir rėmėjų lėšas.
BNS rašė, kad smarkiai apkarpius „Baltijos kelio“ minėjimui skirtas lėšas, apie 9000 litų pritrūko skrydžiui Baltijos keliu.
„Baltijos kelio“ akcija įvyko 1989 m. rugpjūčio 23 d., minint stalininės Sovietų Sąjungos ir nacistinės Vokietijos pasirašyto Molotovo-Ribentroppo pakto ir jo slaptųjų protokolų, kuriais neteisėtai pasidalyta Europa, 50-ąsias metines.
Akcijos metu už rankų susikibę trijų Baltijos šalių piliečiai sudarė gyvą grandinę nuo Vilniaus iki Talino. „Baltijos kelyje“ dalyvavo apie 2 mln. žmonių.
Po dvejų metų pasaulis pripažino nepriklausomas Lietuvos, Latvijos ir Estijos valstybes.