2015 02 18

Bedarbių išlaikymas brangiai kainuoja, tačiau SADM – snaudžia

Seimo Biudžeto ir finansų komiteto vadovas pareiškė, kad ilgalaikių bedarbių išlaikymas valstybei brangiai kainuoja, o Socialinės apsaugos ir darbo ministerija „snaudžia“. Finansų ministro patarėja sako, kad tai gali paskatinti pertvarkyti socialinę nedarbo rėmimo sistemą.
Bronius Bradauskas
Bronius Bradauskas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Ilgalaikiai bedarbiai neina netgi dirbti. Darbo birža atsiunčia į įmonę žmogų, o bedarbis nuėjęs sako: parašyk man, kad netinku. Arba jis atbulom rankom dirba, todėl, kad jis pradėjęs dirbti už minimalią algą, nebetenka nemažos išmokų dalies. Ir viską sudėjus jam gaunasi mažiau negu gaudavo nedirbdamas, o nelegaliai prisidurdamas neoficialiai“, – trečiadienį Seimo Biudžeto ir finansų komiteto nariams teigė Violeta Latvienė.

Ji pritarė, kad socialinę nedarbo sistemą reikia peržiūrėti.

„Tai ko Socialinės apsaugos ir darbo ministerija snaudžia? Juk išmokam tokius pinigus, veltui išmokam“, – piktinosi socialdemokratas Bronius Bradauskas.

„Labai dosnūs esame“, – posėdyje teigė finansų viceministras Algimantas Rimkūnas.

Paragino priimti ,,kažkokį dokumentą“


Tuo tarpu liberalas Kęstutis Glaveckas paragino komitetą priimti „kažkokį dokumentą“ dėl susidariusios padėties: „Mes tik kalbame, bet nieko nedarome“.

Komiteto nario socialdemokrato Andriaus Palionio duomenimis, tokių vengiančių darbo ilgalaikių bedarbių yra pusė visų darbo neturinčių žmonių.

Seimas praėjusių metų pabaigoje sumažintas bedarbio pašalpas atstatė ikikrizinį lygį, kai maksimali pašalpa siekė 301,7 euro (1041 litą). 2015 metais tam numatyta 58 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis