Savo teatrą jis vadina teatro trupais „Gliukai“. Beno misija – „padėti nemokamai kremuotis menininkams, daryti amžinus vainikus ir trupinti kultūros lemputes, kad būtų tamsiau”.
Pernai B. Šarkos spektaklius matė Estijos, Kroatijos, Latvijos, Rusijos, Suomijos, Švedijos žiūrovai. Jis kartu su iškiliais Lietuvais menininkais dalyvavo unikaliame A. Čechovo „Vyšnių sodo“ pastatyme. Šiame tarptautiniame projekte suomių režisierius Kristian Smeds sujungė skirtingus menus – teatrą, kiną, muziką, performansą.
Naujasis Beno Šarkos judesio spektaklis vadinasi „Vabi Sabi Vasabi“. Anot autoriaus, Vabi sabi principai kilę iš dzenbudizmo. „Vabi“ galima versti kaip kuklumą, vienišumą, neryškumą, liudesį, asimetriją. „Sabi“ – kaip archaiškumą, neapibrėžtumą, tikrumą. Ją sunku paaiškinti vakarietiškom sąvokom, tačiau „vabi sabi“ japonų estetikoje yra tas pats, kas vakariečiams – graikų grožio idealai.
Spektaklio kodai: „Vabi“ – tas kuris gyvena pagal „vabi“, yra supratęs uolų ir žiogų išmintį; „Sabi“ – archaiškas netobulumas; „Vabi sabi“ – nieko nėra tobulo, niekas nėra užbaigta ir nieko nėra amžino.
Premjera – penktadienį, 19 val. Klaipėdos Žvejų rūmuose.