Su 42-ejų metų T.Vosyliumi, kurio naujausias rankų darbas savaitgalį Lietuvoje buvo aptarinėjamas turbūt aršiausiai iš visų meno kūrinių, susitikome jo darbo vietoje – vienoje iš Vilniaus dailės akademijos Kauno fakulteto auditorijų. Čia jis jau kurį laiką vadovauja katedrai įmantriu pavadinimu – 3D meno objektai: stiklas, skulptūra, keramika, dėsto studentams.
„Aš savęs profesionalu nelaikau, nes tikras profesionalas negali daryti klaidų, o aš kartais klystu. Laikau save artistu, taip atleisdamas save nuo „tikro menininko“ pareigų, tuomet aš galiu daryti klaidas, leidžiu sau nežinoti“, – paaiškino pašnekovas.
Dėl Kauno tauro skulptūros menininkas tikina besijaučiantis ramiai ir užtikrintai – juk prie jos plušėjo 9 mėnesius, pirma net turėjo pats pasigaminti stakles.
Chaotiškumo kupina Muravos sankryža, anot kūrėjo, idealiai tinka būtent tokiai – žėrinčiai, veidrodinei skulptūrai, kuri ypatingą įspūdį kuria naktį.
Visas sąmokslo teorijas, kad tauras visuomenei apgalvotai pristatytas būtent karo Ukrainoje metinių proga ir yra nuplagijuotas nuo projekto, žadėto įgyvendinti Krasnodare, vadina absurdu.
„Skulptūra Muravos sankryžoje pastatyta 23 dieną, ne 24-ą, data visiškai nepasirinkta, tiesiog tuomet baigiau ją. Uodegą teko prisukti po kelių dienų, nes buvo bėdų. Nerūdijantis plienas jei gauna truputį apkrovos, trinties, susivirina tarpusavyje – varžtai susivirino, negalėjau uodegos prisukti, turėjau imtis naujų varžtų“, – patikino T.Vosylius, paaiškinęs, kad yra toks menininkas, kuris „priduoda“ darbą ir jį pamiršta – lai gyvena savo savarankišką gyvenimą, kitaip nuolat kils mintys, kad galėjo padaryti kažką geriau, nenurims noras ką nors pataisyti.
Paklaustas, kaip jaučiasi per savaitgalį tapęs labiausiai aptarinėjamu bent jau Kauno menininku, pašnekovas atsakė esantis iš tų, kurie vengia viešumo, nesidomi, kas ką galvoja apie jo kūrinius.