2021 03 30

BPC baigia perimti greitosios pagalbos skambučius

Bendrasis pagalbos centras (BPC) nuo antradienio pranešė perimantis greitosios medicinos pagalbos tarnybos skambučius likusiose 19-oje savivaldybių, ruošiantis nuo spalio palikti vienintelį pagalbos numerį – 112.
Bendrosios pagalbos centro spaudos konferencija
Bendrosios pagalbos centro spaudos konferencija / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasak BPC, skambučiai trumpaisiais telefono ryšio numeriais 03, 103 ir 033 nuo antradienio perimami iš Kauno miesto, Kauno rajono, Jonavos rajono, Kaišiadorių rajono, Kėdainių rajono, Raseinių rajono, Birštono, Prienų rajono, Tauragės rajono, Jurbarko rajono, Pagėgių ir Šilalės rajono savivaldybių – jie nukreipti į BPC Klaipėdos skyrių.

Taip pat perimami Alytaus miesto, Alytaus rajono, Druskininkų, Lazdijų rajono, Varėnos rajono, Šakių rajono ir Vilkaviškio rajono savivaldybių tarnybų skambučiai nuo šiol nukreipiami į BPC Vilniaus skyrių.

„Tai baigiamasis skambučių srautų perėmimo etapas – nuo šios dienos skambučius ryšio numeriais 03, 103 ir 033 visoje Lietuvos teritorijoje administruos BPC“, – nurodo centras.

Nuo šios dienos skambučius ryšio numeriais 03, 103 ir 033 visoje Lietuvos teritorijoje administruos BPC.

Pagal Vyriausybės priimtą nutarimą, nuo 2021 metų balandžio 1 dienos iki rugsėjo 30 dienos visus skambučius pagalbos tarnybų trumpaisiais telefono ryšio numeriais administruos BPC. Tuo metu nuo spalio 1 dienos visiems pagalbos prašymams Lietuvoje liks tik vienas skubiosios pagalbos telefono ryšio numeris – 112.

Paskambinus senaisiais numeriais 01, 101, 011, 02, 102, taip pat 022, 03, 033 ir 103, automatiniu balso įrašu bus informuojama, kad pagalbos poreikio atveju reikia skambinti skubiosios pagalbos tarnybų telefono numeriu 112. Minėti numeriai bus visiškai išjungti 2022-ųjų balandį.

BPC viršininkas Audrius Čiuplys teigia, kad perimant skambučius iš greitosios medicinos pagalbos tarnybų krūvis operatoriams neišaugo.

„Ruošdamiesi perimti greitosios medicinos pagalbos trumpuosius telefono numerius, paskutiniais metais priėmėme daugiau naujų darbuotojų. Analizuodami kiekvieną dieną gaunamas ataskaitas matome, kad kol kas jiems tenka panašus krūvis kaip ir ankstesniais metais. Tai leidžia mums greitai ir tiksliai reaguoti į visus
gaunamus skambučius“, – sako A.Čiuplys.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Audrius Čiuplys
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Audrius Čiuplys

BPC darbuotojai, atsiliepę į skambučius, kai norima išsikviesti greitąją medicinos pagalbą, išsiaiškina įvykio vietos adresą, pagrindinį nusiskundimą ir šią informaciją kartu su skambučiu operatyviai perduoda greitosios medicinos pagalbos dispečeriams, kurie toliau tęsia pokalbį ir užtikrina atitinkamą reagavimą į pagalbos prašymą.

BPC taip pat informuoja, kad siekiant atskirti skubiosios pagalbos skambučius nuo neskubių klausimų, pavyzdžiui, medicininių konsultacijų ir mokamų paslaugų užsakymų, buvo įsteigtas naujas trumpasis numeris 113.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis