Burlaivis turėjo dalyvauti antrajame "The Tall Ships' Races Baltic 2009" etape, tačiau susidūrė su keblumais ir į Klaipėdos uostą atplaukė kitiems regatos dalyviams jau palikus uostą.
Kaip sakė laivą priėmusios Kruizinių laivų terminalo operatoriaus AB „Klaipėdos laivų remontas“ generalinis direktorius Alvydas Butkus, tokio istorinio laivo kopijos Klaipėdos uoste dar nebuvo.
Burlaivis yra gausiai dekoruotas drožiniais, o pirmgalis puoštas liūto galvos ir undinių figūromis.
1999 m. pastatytas pilno apiburinimo laivas „Shtandart“ yra 1703 m. Petro Didžiojo statytos fregatos kopija. Nors originaliojo burlaivio brėžinių neišliko, gelbstint jūrų istorikų surinkta informacija 1991 m. sudarytas laivo modelis tapo pagrindu naujojo „Shtandart“ statyboje.
Burlaiviui reikėjo daug medienos: ąžuolo korpusui, pušies – deniui, stiebams ir rėjoms, maumedžio – korpusui ir denio lentų apkalai, liepos – drožiniams. Didelė dalis medienos gauta iš Sankt Peterburgą supančių parkų. Maumedis buvo renkamas iš miško, sodinto dar aštuonioliktame amžiuje medienai laivų statyboms gauti.
„Shtandart“ – dažnas Baltijos jūroje rengiamų Tall Ships' Races regatų dalyvis.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą