2023 10 26

Daliai žiniasklaidos prašant didesnio finansavimo, S.Kairys sako, kad suma ir taip ženkli

Daliai žiniasklaidos atstovų prašant iki 9 mln. didinti Medijų rėmimo fondo (MRF) finansavimą, kultūros ministras Simonas Kairys sako, kad kitų metų biudžeto projekte numatyta daugiau nei 5 mln. eurų suma ir taip yra ženkli.
Simonas Kairys
Simonas Kairys / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

„Tai yra ženkli suma, žiūrint pagal procentą, žiūrint, koks tas biudžetas buvo. Nė viena kita programa tokio augimo neturi“, – BNS ketvirtadienį sakė S.Kairys.

Pasak jo, anksčiau veikusio Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondo biudžetas siekė 3,2 mln. eurų. Kitais metais jis turėtų augti papildomais 1,95 mln. eurų.

Lietuvos žurnalistų sąjunga (LŽS), Lietuvos žurnalistų draugija, Interneto žiniasklaidos asociacija ir dalis kitų žiniasklaidos priemones vienijančių organizacijų sako, kad anksčiau žadėta numatyti dvigubai didesnį biudžetą, nei buvo.

„Vyriausybė kurdama naują valstybės paramos žiniasklaidai modelį aiškiai įsipareigojo užtikrinti tinkamą paramą kultūrinei ir regionų, tiriamajai žurnalistikai ir net individualioms stipendijoms žurnalistams. Labai tikimės, kad Seime bus patvirtintas ir tinkamas biudžetas, nes kol kas lėšų biudžeto projekte numatyta gerokai per mažai“, – teigė LŽS vadovas Dainius Radzevičius.

Kultūros ministras atkreipė dėmesį, kad Medijų rėmimo fondas dar nepradėjo dirbti.

„Tik vakar yra išrinktas naujo Medijų rėmimo fondo direktorius, čia, na, matyt, irgi yra tam tikra aplinkybė“, – ketvirtadienį sakė jis.

Kita vertus, S.Kairys pabrėžė, kad per diskusijas Seime biudžetas dar gali keistis.

Prašydamos didesnio finansavimo, žiniasklaidos organizacijos kreipėsi į Prezidentūrą, Vyriausybę, Finansų bei Kultūros ministerijas, Seimą.

Medijų rėmimo fondas, pakeitęs Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą, įkurtas po kultūrinės spaudos atstovų priekaištų ir protestų dėl ydingos finansavimo tvarkos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis