2022 07 03

Danės upe Klaipėdoje kitą vasarą turėtų kursuoti vandens autobusas

Klaipėdos savivaldybės įmonė „Klaipėdos keleivinis transportas“ ieško, kas tris sezonus teiks vandens autobuso paslaugas Danės upėje. Jis reguliariai turėtų pradėti kursuoti jau kitą vasarą.
Danė
Danė / Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr.
Temos: 2 Klaipėda Danė

„Mes perkame vežimo paslaugą. Bet kuri įmonė, pateikusi pasiūlymą, su kuria bus sudaryta sutartis, turėtų laivavedį-kapitoną ir laivą – vandens autobusą. Jie plukdytų (keleivius – BNS), o mes būtume organizatorius ir užsakovas“, – BNS teigė „Klaipėdos keleivinio transporto“ laikinasis vadovas Andrius Samuilovas.

Jo teigimu, vandens autobuso paslaugas teiktų du laivai. Pagal konkurso sąlygas jie turėtų būti varomi elektra, turėti bent 12 vietų ir būti manevravimui Danės upe tinkamo dydžio bei aukščio.

Pasak A.Samuilovo, vandens autobuso paslaugoms vienam sezonui planuojama skirti iki 100 tūkst. eurų, o reguliarus vandens autobusas turėtų pradėti kursuoti kitą vasarą.

„Kadangi pati pakrantė dar neparuošta, neįrengtos stotelės-prieplaukos (...), tai viskas nusikėlė į kito sezono pradžią“, – teigė A.Samuilovas.

Planuojama, kad vandens autobusas kursuotų gegužės-spalio mėnesiais, o keleiviai galėtų naudotis viešojo transporto kortelėmis.

Vandens autobusas stotų šešiose stotelėse: senamiesčio, Liepų gatvės tilto, Danės vingio, Žolynų gyvenamojo rajono KU Botanikos sodo ir Tauralaukio tilto. Maršruto Danės upe ilgis – 7,9 km į vieną pusę, o maksimalus jo įveikimo laikas į vieną pusę – apie 60 minučių.

Kaip nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale, pasiūlymų konkursui laukiama iki rugpjūčio 8 dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis