Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 01 03

„Danske Bank“ ragina gyventojus saugotis sukčių, atakuojančių el.paštu

Pastaruoju metu suaktyvėjus piktavalių asmenų bandymams išvilioti iš bankų klientų konfidencialią informaciją, susijusią su sąskaitomis, prisijungimo kodais, mokėjimo kortelėmis ir slaptažodžiais, „Danske Bank“ ragina gyventojus išlikti budriais ir šių duomenų niekam neatskleisti.
„Danske“ bankas
„Danske“ bankas / „Danske“ banko nuotr.

„Gauname pranešimų apie iš falsifikuotų pašto dėžučių siunčiamus laiškus su klaidinančia informacija, prašant gyventojų pateikti konfidencialius duomenis. Atkreipiame dėmesį, kad bankas niekada elektroniniu paštu nesiunčia prisijungimo nuorodų ir neprašo atskleisti kliento duomenų internetu“, – pranešime cituojama Vaida Bičkutė, „Danske Bank“ atstovė ryšiams su visuomene.

Apie padažnėjusius sukčiavimo atvejus „Danske Bank“ jau yra pranešęs Ryšių reguliavimo tarnybai, uždaromos susektos neteisėtai veikiančios interneto svetainės.

Tokio pobūdžio atakos paprastai nėra nukreiptos į vienos finansų institucijos klientus. Sukčių duomenų bazes sudaro daugybė skirtingų adresų, o laiškai siunčiami tikintis surasti bent keletą asmenų, besinaudojančių vieno ar kito banko paslaugomis. Falsifikuoti laiškai dažnai pasižymi skurdžiu tekstu, interneto svetainės adreso laukelyje pateikiama klaidinga internetinės bankininkystės nuoroda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?