„Geriausių Kanų liūtų reklamų“ programoje žiūrovai kasmet išvysta „Film“ ir „Film Craft“ ketegorijose apdovanotus darbus. Pastaraisiais metais programoje galima išvysti ir įspūdingiausius kitų reklamos kategorijų darbus. O šių metų papildymas „Radijo ir audio“ kategorijos reklamomis suteiks žiūrovams galimybę patirti naują garsinių reklamų išpildymą.
„Audio reklama šiandien tampa vis svarbesne reklamos dalimi, ypač tinklalaidžių eroje. Pastebime, kad ir Lietuvos prekių ženklai skiria vis didesnį dėmesį radijo reklamos išskirtinei kūrybai. Tikimės, kad nauja kategorija tradicinėje programoje bus įkvėpimas visiems“, – komentavo „15min grupės“ rinkodaros vadovė Gabrielė Burbienė.
„Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivaliui šiais metais pateikta daugiau nei 26 000 darbų, kurie varžėsi dėl apdovanojimų 30-yje pagrindinių kategorijų. Lietuvos kino teatruose žiūrovai išvys 2 valandų programą, atrinktą ir sudarytą iš festivalyje apdovanotų darbų.Visuose Lietuvos kino teatruose pristatoma „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ programa prasidės jau spalio 22d.
Bilietus įsigyti galite www.kanuliutai.lt
„Geriausias Kanų liūtų reklamas“ organizuoja ir festivaliui „Kanų liūtai“ Lietuvoje oficialiai atstovauja „15min grupė“. „15min grupė“ valdo naujienų portalą „15min“, radijo stotis, „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „M-1 dance“, „Laluna“, taip pat žurnalus „Žmonės“, „Ji“, „Legendos“, naujienų agentūrą BNS, reklamos agentūrą „Reklamos ekspertai“.