Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 02 24

Kaune darbai ant Kleboniškio tilto nepradėti – greitkelį turėtų uždaryti šiąnakt

Ketvirtadienį gavus leidimą, naktį turėjo būti uždarytas eismas automagistrale ties Kaunu, tačiau įgriuvusios Kleboniškio tilto dalies ardymo darbai neprasidėjo. Rangovas paaiškino, kodėl.
Kaune griuvo tilto konstrukcija
Kaune griuvo tilto konstrukcija / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„A.Meškinio viduriniojo tilto griovimo darbai, turėję prasidėti vakar vakare, dar nebuvo pradėti. Kad imtumėmės atitrūkusios tilto dalies ardymo darbų, privalome tinkamai užtikrinti visus reikalavimus, numatytus vakar gautame atsakingų institucijų leidime tuos darbus vykdyti“, – penktadienio rytą 15min paaiškino darbus atliekančios bendrovės „Kauno tiltai“ komunikacijos specialistė Giedrė Samulionytė-Lekavičienė.

Sprendimą nepradėti griovimo darbų naktį iš ketvirtadienio į penktadienį bendrovė priėmė įvertinusi, kad nebuvo spėta tinkamai parengti pylimo, turinčio užtikrinti užduočiai atlikti skirtos technikos, saugą.

„Praėjusią naktį ir šiandien iki pat vakaro bus tęsiami pasiruošimo darbai, o statinio konstrukcijos griovimą tikimės pradėti šią naktį“, – informavo „Kauno tiltų“ atstovė.

Naktimis, kol vyks griovimo darbai, nuo 23 valandos iki 5 valandos ryto, magistralės A1 atkarpa ties tiltu bus uždaroma abiem kryptimis. Tuo metu eismas magistrale ties tiltu bus nukreiptas per miestą aplinkkeliu.

„Tikimės, kad konstrukcijos griovimo darbai, kuriems reikalingas laikinas eismo ribojimas, bus atlikti per artimiausias tris naktis“, – pabrėžė Giedrė Samulionytė-Lekavičienė.

„Karpys“ ardymo žirklėmis

Apie 400 tonų sverianti persisvėrusios tilto konstrukcijos dalis bus trupinama ekskavatoriumi su betono ardymo žirklėmis, kurios strėlės siekis 22 metrai. Atliekamų darbų metu žmonių ir technikos pavojingoje zonoje nebus.

Siekiant maksimaliai užtikrinti eismo saugumą, ardymo darbus planuojama vykdyti tik naktimis.

Dienomis eismas šalia esančiais dviem tiltais (pietiniu ir naujai pastatytu magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km) vyks.

Tikimasi, kad, esant palankioms aplinkybėms, didžioji konstrukcijos griovimo darbų dalis bus atlikta per tris naktis. Paaiškėjus nenumatytiems veiksniams, dėl kurių galėtų užtrukti ardymo darbai, bendrovė kreipsis į atsakingas institucijas dėl leidimo riboti eismą pratęsimo.

Nurodė, kaip apvažiuoti

Padarinių šalinimo metu eismas bus kreipiamas apylankomis:

  • važiuojantiems Vilnius–Klaipėda kryptimi, eismas kreipiamas per Jonavos g., Salako g., Nuokalnės g., Varnių g., Neries krant., Baltų pr., Rasytės g. ir Jotvingių g. (paliekant galimybę rinktis Žemaičių plentą);
  • važiuojantiems Klaipėda–Vilnius kryptimi, eismas kreipiamas per Panerių g., Varnių g., Nuokalnės g., Eigulių g. ir Jonavos g.

Kaip 15min informavo Kauno apskrities policija, atsižvelgiant į galimas grėsmes eismo saugumui, uždarant tiltą dalyvaus Kauno apskrities VPK Kelių policijos skyriaus pareigūnai, tačiau eismo nereguliuos, jis bus uždarytas fizinėmis priemonėmis.

Stambiausia eismo arterija

15min primena, kad A.Meškinio tiltas (kitaip vadinamas Kleboniškio tiltu) per Nerį Kaune iš dviejų tiltų pertvarkomas į trijų dalių: pernai pavasarį atidarytas naujas – šiaurinis tiltas, vidurinis šiuo metu griaunamas ir jo vietoje statomas naujas, o pietinis bus iš esmės rekonstruojamas.

A.Meškinio tilto per Nerį (viduriniojo tilto) rekonstrukcijos ties Kaunu darbai pradėti dar praėjusiais metais. Pagal sutartį jie turėtų būti baigti iki 2024 m. pabaigos. Šios sutarties darbų vertė – 68,37 mln. eurų su PVM.

Demontuojama vidurinio tilto konstrukcija įgriuvo vasario 14-osios vakare. Per savaitgalį ji stabilizuota, kad nekeltų pavojaus eismo saugumui per šalia esančius šiaurinį ir pietinį tiltus.

Eismas dėl įvykio Panerių g. uždarytas.

Skaičiuojama, kad šiuo kelio ruožu, į kurį patenka ir minėtas tiltas, nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“ kai kuriomis dienomis automobilių srautas siekia iki 78 tūkst. automobilių. Taigi tai yra stambiausia ir intensyviausia šalyje eismo arterija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?