Beveik trečdalis apklaustųjų teigė, kad jiems ar jų šeimos nariams per praėjusius metus yra tekę įsigyti nekokybišką prekę, o penktadaliui – nekokybišką paslaugą.
„Dažniausiai užkliūna finansinių, sporto, kultūros paslaugų sutarčių sudarymas bei sutartinių įsipareigojimų vykdymas. Kalbant apie produktų saugą, užkliūna maisto prekių kokybė. Verslas yra labiausiai suinteresuotas (skundais – LRT.lt) – maždaug 75 proc. verslininkų nori, kad į juos būtų kreipiamasi pirmiausia, o ne į ginčus nagrinėjančias, vartotojų problemų ginančias institucijas ar panašiai“, – padėtį apibendrino Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorius dr. Feliksas Petrauskas.
Pasak vartotojų teisių apsaugos tarnybos, skundų sulaukiama vis daugiau – pernai jų gauta daugiau nei 15 tūkstančių.
„Žmonės turi šiek tiek daugiau informacijos, kur kreiptis, tačiau aktyvumas ginant savo teises nėra pakankamas. Mūsų vartotojų teisių gynimo sistema išsiplečia į regionus ir tampa vis labiau prieinama. Susijungus dviem kontrolinėm institucijom, visuose apskričių centruose bus vartotojų teisių apsaugos tarnybos ir ikiteisminio nagrinėjimo – vartotojų ginčų komisijos skyriai“, – džiaugėsi teisingumo ministras Juozas Bernatonis.