2016 02 09

Daugėja vartotojų skundų

2015 metais ketvirtadalis šalies gyventojų nurodė, kad buvo pažeistos jų kaip vartotojų teisės, rodo Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos inicijuoto vartotojų ir verslininkų nuomonės tyrimo duomenys.
Pirkėjai Londone
Žmonės gatvėje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Beveik trečdalis apklaustųjų teigė, kad jiems ar jų šeimos nariams per praėjusius metus yra tekę įsigyti nekokybišką prekę, o penktadaliui – nekokybišką paslaugą.

„Dažniausiai užkliūna finansinių, sporto, kultūros paslaugų sutarčių sudarymas bei sutartinių įsipareigojimų vykdymas. Kalbant apie produktų saugą, užkliūna maisto prekių kokybė. Verslas yra labiausiai suinteresuotas (skundais – LRT.lt) – maždaug 75 proc. verslininkų nori, kad į juos būtų kreipiamasi pirmiausia, o ne į ginčus nagrinėjančias, vartotojų problemų ginančias institucijas ar panašiai“, – padėtį apibendrino Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorius dr. Feliksas Petrauskas.

Pasak vartotojų teisių apsaugos tarnybos, skundų sulaukiama vis daugiau – pernai jų gauta daugiau nei 15 tūkstančių.

„Žmonės turi šiek tiek daugiau informacijos, kur kreiptis, tačiau aktyvumas ginant savo teises nėra pakankamas. Mūsų vartotojų teisių gynimo sistema išsiplečia į regionus ir tampa vis labiau prieinama. Susijungus dviem kontrolinėm institucijom, visuose apskričių centruose bus vartotojų teisių apsaugos tarnybos ir ikiteisminio nagrinėjimo – vartotojų ginčų komisijos skyriai“, – džiaugėsi teisingumo ministras Juozas Bernatonis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis