Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2019 02 06

Daugiau kaip pusė skambučių Bendrajam pagalbos centrui būna be pagrindo

Bendrasis pagalbos centras (BPC) teigia, kad daugiau kaip pusė jam adresuotų skambučių būna be pagrindo.
Gaisro vieta
Gaisras Kaune / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pernai jo darbuotojai atsiliepė į kiek daugiau nei 2,1 mln. pagalbos skambučių, iš kurių užregistruota ir pagalbos tarnyboms perduota apie 976 tūkst. pranešimų.

2017 metais atsilieptų skambučių skaičius buvo didesnis – beveik 2,2 mln., o tarnyboms perduota kiek daugiau nei 1 mln. pranešimų.

Netiksliniai ir trukdantys skambučiai, kaip ir 2017 metais, sudarė apie 54 proc. atsakytų skambučių. Filtre buvo užlaikyta apie 238 tūkst. trukdančių skambučių.

Daugiausia pranešimų apie įvykius pernai buvo perduota Lietuvos policijai – beveik 521 tūkst., iš jų dažniausi pranešimai apie techninius eismo įvykius, smurtą artimoje aplinkoje ir kelių eismo taisyklių pažeidimus.

Greitosios medicinos pagalbos kompetencijos įvykių buvo mažiau – 395 tūkst., tačiau į šį skaičių neįtraukti pranešimai, kai žmonės skambina trumpaisiais greitosios medicinos pagalbos numeriais.

Ugniagesiai gelbėtojai į pagalbą vyko apie 34,5 tūkst. kartų, o su aplinkosauga susijusių įvykių užregistruota beveik 14 tūkst.

BPC skelbia, kad bendra 2018 metų pokalbių įrašų trukmė siekia daugiau nei 36 tūkst. valandų ir visus juos perklausyti užtruktų ilgiau nei 4 metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais