Tiesa, atidėti šio klausimo nagrinėjimą pavyko ne iš karto: balsuojant pirmą kartą pastebėta, kad savivaldybės Didžiojoje salėje, kur vyksta tarybos posėdis, nevisiškai veikia balsavimo sistema, todėl savo nuomonės dėl šio klausimo nagrinėjimo negalėjo išreikšti kai kurie politikai. Po dviejų 5 minučių pertraukų dar kartą balsavę politikai pagaliau sutarė, kad „Autrolio“ ir „Kauno autobusai“ sujungimo peripetijos bus narpliojamos ne šios dienos tarybos posėdyje.
15min.lt primena,kad sujungti miesto troleibusų ir autobusų parkus nuspręsta atsižvelgus į ekspertų parengtą studiją. Joje teigiama, kad sujungti Kauno visuomeninio transporto bendroves būtų ekonomiškai naudinga. Tačiau Kauno miesto opozicijos atstovai šį siūlymą kritikuoja, vadindami jį naudingu tik konservatoriams.
Prisiminta ir tai, kad prieš keletą metų kitos įmonės specialistai nerekomendavo sujungti „Autrolio“ ir „Kauno autobusų“. Esą teigiami pokyčiai būtų nežymūs.
Opozicijos nuomonei pritaria ir Kauno troleibusų vairuotojų profesinė sąjunga, jau surengusi kelias protesto akcijas. Profsąjungos nariai įsitikinę, kad kalbos, jog po „Autrolio“ reorganizacijos nebus atleistas nė vienas darbuotojas, laužtos iš piršto. Baiminamasi, kad po bendrovių sujungimo mieste troleibusų išvis neliks.
Tuo metu „Kauno autobusų“ darbuotojai teigiamai vertina būsimus pokyčius. Kaip skelbia portalas Kaunodiena.lt, šios įmonės darbuotojus vienijanti profesinė sąjunga pranešė, kad „Autrolio“ ir „Kauno autobusų“ jungtuves palaiko. Tačiau siūlo skelbti viešąjį konkursą sujungtos įmonės generalinio direktoriaus pareigoms užimti, o iki tol laikinai įmonei esą galėtų vadovauti „Kauno autobusų“ direktorius.