Primename, kad Č.Radzinausko tiltą sudaro du tiltai, kairysis jau yra suremontuotas, dabar darbai vyksta dešiniajame. Važiuojantiems nuo IX forto pusės, skirta tik viena eismo juosta. Darbus planuojama baigti 2012 metų spalio 10 d.
Atrodytų, situacija nepatogi, bet visi supranta – pusmetį pakentėjus, vėliau bus gerai. Tačiau kasdien į darbą Raudondvario plente važiuojantis Eugenijus Soboliovas pyksta, kad vairuotojai pradėti bausti už tai, kad, neprivažiavę punktyrinės, kerta ištisinę papildomos eismo juostos liniją, kuri skirta nusukti į Raudondvario plentą, Romainius.
„Rytais susidaro didžiulės spūstys, labai lėtai juda vilkikai, automobiliai, todėl mes gal apie 20 metrų anksčiau sukame į kelkraštį, kad greičiau nusuktume į Raudondvario plentą. Taip darydavo ir daro daug vairuotojų, tačiau tik nuo praėjusio ketvirtadienio mus pradėjo už tai bausti. Kažkas nuo 8.15 iki 8.30 val. nufilmuoja taisyklių pažeidimus ir nusiunčia policijai. Pareigūnai sakė, kad yra gavę daugiau kaip 80 tokių pranešimų.
Aš taip pat gavau baudą. Ją susimokėsiu, nes iš tiesų pažeidžiau taisykles – kirtau ištisinę juostą, tačiau kodėl, kol vyksta tilto remontas, nepastatomi laikini kelio ženklai, kurie leistų į kelkraštį įsukti šiek tiek anksčiau? Juk reikia ne bausti, o spręsti problemą“, – piktinosi E.Soboliovas.
Užvažiavimo ir nuvažiavimo nuo „Via Baltica“ greitkelio į Romainius klausimą šią savaitę svarstė Eismo saugumo komisija. Komisijos narys, Kauno miesto savivaldybės Administracijos direktoriaus pavaduotojas Remigijus Skilandis 15min.lt sakė, kad magistralė yra ne miesto priklausomybėje, todėl sprendimus turi priimti centrinė valdžia.
„Situacija iš tiesų sudėtinga, nes tai yra magistralė ir nuvažiavimų ir užvažiavimų negali būti visur, kur tik panorėjus. Dėl šio klausimo kreipsimės į Lietuvos automobilių kelių direkciją prie Susisiekimo ministerijos, nes patys nieko nuspręsti negalime“, – aiškino R.Skilandis.
Kauno policijos atstovai taip pat tvirtino, kad su jais nebuvo derintas eismas tilto remonto metu, nes tai yra respublikinis kelias. Todėl pareigūnai negali patys sugalvoti ir pastatyti laikinų kelio eismo ženklų, savaip reguliuoti eismą be Vilniaus žinios. Policininkai vienareikšmiškai vertina ir situaciją, kai kertama ištisinė eismo juostos linija: „Tai yra KET pažeidimas už kurį baudžiama.“
15min.lt žiniomis, dar viena kliūtis leisti anksčiau sukti į kelkraštį gali būti ta, kad kelkraščio danga yra plonesnė, minkštesnė, todėl nepritaikyta dideliam automobilių srautui.
Lampėdžių tiltas, arba Česlovo Radzinausko tiltas – magistralės A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ir tarptautinio greitkelio „Via Baltica“ tiltas per Nemuną Kaune, jungiantis Lampėdžius ir Marvelę.