Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 07 13

Dėl gauto skundo Nidos kavinėje – tikrinimai, įtaria konkurentus

Nidoje veikiančią populiarią kavinę „Kuršis“ šią savaitę tikrino Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai, gavę skundą apie neva apsinuodijusį stovyklavusį vaiką. Tuo metu pati kavinė tikina, kad skundas – iš piršto laužtas ir jau kurį laiką tenka vargti dėl konkurentų vykdomo kryptingo siekio pakenkti.
Cepelinai su avinžirniais
Cepelinai / Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr.

Anoniminę žinutę gavo ir 15min redakcija. Žinutėje rašoma, esą apsinuodijo daug žmonių, pranešama, kad antradienį kavinę tikrino Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai.

„Kavinėje valgytu maistu sunegalavo begalė žmonių, visa pamaina „Kuršio“ darbuotojų, vaikų stovykla, „Opakopa“ kolektyvas. Bendrai sunegalavusių žmonių yra virš 50. Maistas valgytas sekmadienį arba pirmadienį“, – rašoma žinutėje.

Prie žinutės, kurią pasirašė neegzistuojantis asmuo, paliktas telefono numeris, tačiau pabandžius pasiskambinti buvo prašoma pasitikslinti numerį.

Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr./Nida
Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr./Nida

Pradėjo tyrimą

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Klaipėdos departamento vadovas Antanas Bauža teigė, kad iš tiesų buvo gautas pranešimas apie galimą apsinuodijimo maistu atvejį.

Skundas buvo gautas dėl vieno įvykio.

Antradienį kavinę aplankė tarnybos darbuotojai, pradėtas tyrimas.
„Gautas skundas, kad sunegalavo vienas stovyklos dalyvis. Gavę tokią informaciją, mes turime reaguoti“, – teigė tarnybos vadovas.
Išvadų kol kas nėra.

15min susisiekė su skunde minima „Opakopa“ parduotuvėle. Atsiliepusi pardavėja Gabija teigė, kad iš tiesų valgo „Kuršyje“, tačiau nieko nebuvo girdėjusi apie tai, kad kas būtų sunegalavęs.

Kaltina konkurentus

Kavinės „Kuršis“ administratorė Diana Starkutė-Kriukovė teigė, kad iš tiesų sulaukė tikrintojų.

„Susisiekėme su stovyklos, kuriems tiekėme maistą, treneriais – jokių negalavimų“, – aiškino ji.

Kavinės atstovė įsitikinusi, kad skundas – be pagrindo.

Arno Strumilos / 15min nuotr./Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba
Arno Strumilos / 15min nuotr./Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

„Nuolat mus skundžia. Jau trejus metus vargstame. Tai rinko peticiją dėl staliukų lauke, tai garintuvas ne į tą pusę pučia, tai gėlių stovai užkliuvo... Stovykloje dirba ir gydytojai. Skambinome. Sakė, kad jokių negalavimų...“, – kalbėjo „Kuršio“ administratorė.

Paklausta, ar įtardama konkurentų ataką nesvarsto kreiptis į teisėsaugą, pašnekovė atsiduso: „Neturime laiko, dirbame... tam reikia jėgų... Esame visi ištikti šoko, verkt norisi“, – kalbėjo ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais