2015 06 22

Dėl nedidelio skirtumo Šilutėje balsai tikriausiai bus perskaičiuoti

Dėl nedidelio balsų skirtumo tarp antrosios ir trečiosios vietos laimėtojų Šilutės mero rinkimų biuleteniai tikriausiai bus perskaičiuoti, sako Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) pirmininkas Zenonas Vaigauskas.
Zenonas Vaigauskas
Zenonas Vaigauskas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Suskaičiavus sekmadienį vykusių mero rinkimų rezultatus, nuo antroje vietoje esančio Lietuvos laisvės sąjungos (liberalų) atstovo Arvydo Jako socialdemokratas Alfredas Stasys Nausėda atsilieka tik 11 balsų. Pirmauja partijos „Tvarka ir teisingumas“ atstovas Vytautas Laurinaitis.

Pagal Savivaldybių tarybų rinkimų įstatymą, į antrą turą išeina du daugiausiai balsų surinkę kandidatai.

Pasak VRK vadovo, paprastai tokiais atvejais perskaičiuojami ne visi balsai, o pasirenkamos kelios apylinkės, ir žiūrima, ar rezultatas nekinta. Z.Vaigausko vertinimu, 11 balsų skirtumas nėra toks jau ir mažas, ir komisijos pirmininkas prognozuoja, kad rezultatai nesikeis.

Rinkimų komisijai, kad nebūtų abejonių dėl balsų suskaičiavimo, jas teks išsklaidyti

„Tikriausiai rinkimų komisijai, kad nebūtų abejonių dėl balsų suskaičiavimo, jas teks išsklaidyti. Paprastai skaičiuojami ne visi balsai, o vienos kitos apylinkės, ir jei tie rinkimų rezultatai nesikeičia, ar matyti, kad perskaičiavimas neduos pasikeitimo, perskaičiavimas nutraukiamas. Mano vertinimu, 11 balsų skirtumas pakankamai didelis, ir greičiausiai rinkimų rezultatas nesikeis“, – per spaudos konferenciją pirmadienį Seime sakė Z.Vaigauskas.

VRK duomenimis, Šilutės rajono mero rinkimuose V.Laurinaitis surinko 4379, A.Jakas – 2527, o A.S.Nausėda – 2516 balsų.

Dėl Šilutės mero kėdės iš viso kovojo aštuoni kandidatai.

Kovą VRK dėl šiurkščių pažeidimų panaikinus savivaldos rinkimų rezultatus Šilutės rajone, valdžia čia sekmadienį rinkta iš naujo.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis