„Nuoširdžiai atsiprašome savo keleivių už patiriamus nepatogumus. Darysime viską, kad jų būtų kuo mažiau. Visų atšauktų skrydžių keleiviai bus informuoti trumposiomis tekstinėmis žinutėmis, – sako už klientų aptarnavimą atsakingas viceprezidentas Anssis Komulainenas.
Kaip teigiama išplatintame pranešime, Aviakompanija dės visas pastangas, kad laisvalaikio skrydžiai, tarp kurių daugiausia užsakomieji kelionių organizatorių skrydžiai, būtų vykdomi įprasta tvarka. Tuo tarpu bendrovės reguliariųjų skrydžių tvarkaraštis streiko metu bus sutrikdytas labiau. Skrydžių tvarkaraštis gali kisti paskutinėmis minutėmis, todėl keleiviams rekomenduojama stebėti informaciją „Finnair“ svetainėje internete adresu www.finnair.com/finnaircom/wps/portal/finnair/flightlist.
Keleiviai, kurių skrydžiai bus atšaukti, galės pakeisti kelionės laiką į bet kurią kitą datą iki 2011 m. kovo 31 dienos arba susigrąžinti už bilietus sumokėtus pinigus. Prašymą dėl pinigų gražinimo galima užpildyti internete adresu www.finnair.com/finnaircom/wps/portal/Testing/CurrentIssues/CurrentIssue9/en_INT?locale=en_INT. Aviakompanija taip pat ieškos būdų, kad streiko metu keleiviai galėtų tęsti savo kelionę kitais maršrutais, pirmenybę teikiant grįžtantiems namo.
Keleiviai, kurie bilieto užsakymo metu nurodė savo mobiliojo telefono numerį, apie jų skrydžio pakeitimus bus informuojami trumposiomis žinutėmis. To nepadarę, tačiau pageidaujantys gauti informaciją trumposiomis žinutėmis, gali nurodyti savo telefono numerį bendrovės svetainėje adresu www.finnair.com/finnaircom/wps/portal/travel/en_INT?tab=5 arba paskambinę „Finnair“ informacijos telefonais.
Informacija keleiviams teikiama telefonu +358 600 140 140 (skambinant ne iš Suomijos, skambučio kaina – 3,12 eurų sujungimo mokestis + vietinio tinklo mokestis ) ar telefonu Baltijos šalims +370 5 2723038 (informacija teikiama anglų ir rusų kalbomis).