Nuotraukomis pasidalijęs skaitytojas nurodė, kad keleivių pilnas keltas apsipylė juodais dūmais, tad buvo prišvartuotas „Klasco“ krantinėje.
„DFDS keltas „Patria“ tik pajudėjęs nuo pirso prarado kontrolę, apsipylė juodais dūmais. Skubiai nubuksyruotas ir prišvartuotas „Klasco“ krantinėje.
Keltas pilnas keleivių, vykstančių į Karlshamną, Švediją. Kiek dar DFDS laikys griuvenas Švedijos linijose?“ – rašė skaitytojas.
Sugedo variklis
Pasak DFDS Seaways bendrovės atstovo Vaido Klumbio, keltas prie „Klasco“ krantinės prišvartuotas sugedus vienam iš dviejų variklių.
„Remontininkų brigada atvažiavo apie 23 val., jie įlipo į laivą ir išplaukė. Reiso metu variklis buvo suremontuotas ir toliau išplaukė į uostą su abiem varikliais. Su vėlavimu, bet savo pažadą klientams įvykdysime“, – sakė V.Klumbys.
Iš Klaipėdos keltas išplaukti turėjo apie 20 val., tad keletą valandų susivėlino.
Anot atstovo, keltas gali plaukti ir su vienu varikliu, tad ši situacija nėra išskirtinė ir netikėta.
Keltas pastatytas 1991 metais, tačiau, kaip pasakojo V.Klumbys, dėl galiojančių reikalavimų tokiems laivams yra griežtai prižiūrimas.
„Jis turi tarpinius dokavimus kas dveji metai, kas penkerius metus – generalinius dokavimus. Tokie laivai gali ilgai plaukioti. Nereikia galvoti, kad senas laivas ir netvarkingas. Yra indikatoriai, kurie stebimi prieš kiekvieną išplaukimą, monitoringas, bet kartais nutinka, kaip ir su automobiliu, kad ir kokį naują turėtumėt, gali kažkas sugesti“, – sakė V.Klumbys.