2015 03 02

Didmiesčiuose pozicijas praradusios LVŽS pirmininkas R.Karbauskis: „Be lyderių nieko nebus“

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS) savivaldos rinkimuose gavo 6,82 proc. rinkėjų balsų ir miestų tarybose iškovojo 138 mandatus. Sąjungos kandidatai į merus lyderiauja keturiose savivaldybėse.
Ramūnas Karbauskis
Ramūnas Karbauskis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

LVŽS pirmininkas Ramūnas Karbauskis pastebėjo, kad šie rinkimai labai skyrėsi nuo 2011 metų savivaldos rinkimų. Šį sekmadienį ypač reikšmingą vaidmenį vaidino stiprūs lyderiai.

„Partijoms teks peržiūrėti savo strategijas, nes neturėdamos stipraus lyderio negaus savo balsų“, – aiškino R.Karbauskis.

Partijoms teks peržiūrėti savo strategijas, nes neturėdamos stipraus lyderio negaus savo balsų.

Politikas neslėpė: Vilniuje ir Kaune rezultatai prasti. Kaune, kur per Europos Parlamento rinkimus LVŽS surinko 5 proc. balsų, per savivaldos rinkimus partija gavo vos procentą.

„Kaune turėjome kandidatę, kuri negalėjo konkuruoti su tais lyderiais, kurie kandidatavo. Lygiai tas pats Vilniuje, o Klaipėdoje net sąrašo neturėjome“, – apibendrino R.Karbauskis. Tačiau jis išreiškė viltį, kad 2016 metais per Seimo rinkimus sąjungai pavyks susigrąžinti palaikymą ir didmiesčiuose. Sąjungos planas surinkti daugiau nei 10 proc. rinkėjų balsų.

LVŽS po pirmo rinkimų turo jau turi du merus – Panevėžio rajone ir Ignalinos savivaldybėje.

„Dar dviejose savivaldybėse dalyvausime, kur pirmaujame – Šakiuose ir Šiaulių rajone. Be to, į antrą turą pateko mūsų kandidatai Ukmergėje, Kelmėje ir Kupiškyje. Taigi, iš viso yra penki kandidatai į merus, iš kurių du turėtų nesunkiai laimėti, o trijų laukia sunkesnė kova“, – rezultatus reziumavo R.Karbauskis, pats išrinktas į Šiaulių rajono tarybą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis