Sporto klubo pasiūlymas pasirinktas reklamuoti sarkastišku šūkiu „Ne, tai aišku, kad tave myli už akis“, kuris palydimas moters sėdmenų nuotrauka. Vis dėlto tokį sporto klubo humorą suprato ne visi – 15min skaitytoja, atsiuntusi nuorodą į reklamą, sakė, kad jai toli gražu tai nepasirodė juokinga.
Nieko bloga nemato
Sporto klubo „Gym+“ pardavimų ir marketingo vadovė Anna Dambrauskienė 15min aiškino, kad savo reklamine kampanija nori išjudinti žmones, kad naujametiniai pažadai neliktų tik pažadais.
„Visi mes norime būti sveikesni, gražesni, linksmesni ir laimingesni, tačiau nedaugelis iš tikrųjų veikiame, kad tai pasiektume. Dažniausiai surandame daug pasiteisinimų, atidedame „nuo rytoj“, „nuo pirmadienio“, „nuo kito mėnesio“... Todėl ir norime visiems – ir vyrams, ir moterims – smagiai pasakyti „Nustok sau meluoti, pradėk sportuoti!“ Skaitytojos atsiųstas pavyzdys yra tik dalis visos komunikacinės kampanijos, kurioje vaizduojami ir moterys, ir vyrai, ir poros“, – paklausta, kodėl pasirinkta tokia reklamos forma, teigė ji.
Ši reklamos kampanija buvo kuriama kartu su agentūra „Not Perfect“.
Reklamos agentūros „Not Perfect“ strategas Vaidotas Valantiejus teigė nemanantis, kad ši reklama žemina moteris.
„Šioje reklamos kampanijoje, kurioje vaizduojamos tiek moterys, tiek vyrai, ironiškai kalbame apie pasiteisinimus, kuriuos pasitelkia žmonės, vengdami sportuoti, net ir tie, kurie trokšta gražaus kūno. Tai tiesiog ironiškas požiūris į mus visus – norinčius turėti savo svajonių kūną, bet atrandančius netikėčiausių pasiteisinimų gulėti ant sofos“, – savo nuomonę išreiškė V.Valantiejus.
Pradėjo tyrimą
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos Komunikacijos skyriaus atstovė ryšiams su visuomene Izabelė Švaraitė 15min teigė, kad dėl šios reklamos tarnyba gavo ne vieną paklausimą socialiniame tinkle „Facebook“, vienas pareiškėjas pateikė skundą dėl galimo lygių galimybių pažeidimo, tad tarnybos teisininkai pradėjo tyrimą.
„Pagal Moterų ir vyrų lygių galimybių įstatymą, įmonė, reklamuodama savo paslaugas, privalo užtikrinti, kad šioje informacijoje nebūtų reiškiamas pažeminimas, paniekinimas arba teisių apribojimas dėl asmens lyties, be to, negali būti formuojamos nuostatos, kad viena lytis yra pranašesnė už kitą“, – sakė I.Švaraitė.
Lietuvos žmogaus teisių centras feisbuke paskelbė, kad tokios reklamos žemina moteris.
„Jomis toliau tvirtiname normą, kad moteris yra daiktas, kurio funkcija yra gražiai atrodyti. Raginame sporto klubą atsiprašyti ir atsisakyti šios neetiškos reklamos“, – tokią poziciją pareiškė Lietuvos žmogaus teisių centras.