Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 06 30

Draudimo rinka Lietuvoje per metus augo 20,5 proc.

Draudimo rinka Lietuvoje pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu metu pernai, augo 20,5 proc. – pagal pasirašytas įmokas ji siekė beveik 352 mln. eurų. Išmokos augo 19,7 proc. iki 197 mln. eurų.
Pinigai
Pinigai / 123RF.com nuotr.

Draudimo įmonės uždirbo 13,1 mln. eurų pelno, kai prieš metus nuostolis siekė 3,3 mln. eurų, pranešė Lietuvos bankas (LB).

Septynios įmonės dirbo pelningai, dvi – nuostolingai. Gyvybės draudimo įmonės bendrai uždirbo 5,9 mln. eurų pelno (iki mokesčių), ne gyvybės draudimo įmonės – 7,2 mln. eurų.

Ne gyvybės draudimo rinka pagal pasirašytas įmokas augo ketvirtadaliu iki 265,5 mln. eurų. Išmokos augo 24,6 proc. iki 147,8 mln. eurų. Privalomojo transporto priemonių civilinės atsakomybės draudimo įmokos augo 24,8 proc. iki 73,3 mln. eurų, o išmokos 21,4 proc. iki 49,2 mln. eurų.

„Šis augimas sietinas su aukšta infliacija Lietuvoje – didėja išmokos dėl žalų, atitinkamai draudikai turi padidinti ir draudimo įmokas“, – pranešime teigė LB.

Gyvybės draudimo rinkos įmokos augo 6,9 proc. iki 86,5 mln. eurų. Investicinio gyvybės draudimo apimtis padidėjo 23,4 proc. iki 68,1 mln. eurų. Gyvybės draudimo išmokos augo 7,8 proc. iki 49,2 mln. eurų.

„Dėl pasikeitusių apskaitos principų draudimo įmokos persiskirstė tarp draudimo rūšių, tačiau ir toliau dominavo investicinis gyvybės draudimas, kuris sudarė beveik 79 proc. gyvybės draudimo įmokų“, – pranešime teigė LB.

Šių metų pirmojo ketvirčio pabaigoje draudimo paslaugas teikė 20 draudikų: 9 Lietuvoje registruotos draudimo įmonės ir 11 kitose Europos Sąjungos šalyse registruotų draudimo įmonių filialų, veikė 102 draudimo brokerių įmonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?