Visas būtinąsias paslaugas Registrų centro klientai turėtų užsisakyti iš anksto, kad sistemų atnaujinimas nesukeltų nemalonių nepatogumų. Pavyzdžiui, per e. savitarnos sistemą iš anksto užsisakyti nekilnojamojo turto išrašą, kadastro duomenų nustatymo paslaugas ar įregistruoti naują juridinį asmenį.
Be to, vartotojai turėtų iš anksto pasirūpinti elektroninių PVM sąskaitų faktūrų pateikimu per E. sąskaitos informacinę sistemą ar suteikti įgaliojimą kitam asmeniui atstovauti jums. Taip pat bus atnaujinama elektroninė varžytinių sistema, todėl galimi trumpalaikiai portalo www.evarzytynes.lt sutrikimai.
Registrų ir sistemų modernizavimas neturėtų turėti reikšmingos įtakos E. sveikatos sistemai, tačiau galimi trumpalaikiai (iki 15 min. trukmės) ir šios visiems šalies gyventojams aktualios sistemos sutrikimai.
Dėl didelės darbų apimties, modernizuojant informacines sistemas ir registrus, šiuos naujinimus diegiančių specialistų darbas kruopščiai planuojamas, todėl keliamas tikslas, kad galimi sutrikimai būtų pašalinti kuo įmanoma operatyviau, o sistemų atnaujinimas gyventojams ir institucijoms sukeltų kuo mažiau nepatogumų.
Planuojama, kad visi numatyti sistemų ir registrų atnaujinimo darbai bus atlikti iki kovo 1 dienos, tuomet vartotojai galės įprasta tvarka gauti Registrų centro paslaugas, pasiekti jiems aktualius registrus.
Planinių ir būtinų darbų metu bus atnaujinamos pagrindinės sistemos ir registrai: Adresų, Hipotekos, Įgaliojimų, Juridinių asmenų, Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų, Sutarčių, Turto arešto aktų, Testamentų, Vedybų sutarčių registrai, Antstolių informacinė, Sertifikatų, Tapatybės nustatymo, Nekilnojamojo turto kadastro ir registro informacinė, Paslaugų apskaitos, Piniginių lėšų apribojimų informacinė, Vartotojų administravimo sistemos, elektroninis archyvas, E. sąskaita, e. savitarna ir pasirašymo paslaugos.
Kitos sistemos ir registrai turėtų veikti įprastai, galimi trumpi (iki 15 min.) E. sveikatos ir Vertinimo informacinės sistemos sutrikimai.